טלדור תפיץ בקרב בתי השקעות את מערכת Finansys

מנכ"ל טלדור, אריה רימיני: "השת"פ עם ג'נריקס יאפשר לנו להציע לבתי השקעות מטריית פתרונות לניהול קשרי הלקוחות ותפעול בתי השקעות למוצרים כמו קופ"ג, תיקי השקעות, ביטוח ופנסיה"

חברת טלדור מרחיבה את פעילותה במגזר הפיננסי באמצעות הפצת מערכת ייעודית לבתי השקעות. טלדור חתמה לאחרונה על הסכם שת"פ אסטרטגי עם חברת GeneriX למתן שירותים ופתרונות לבתי השקעות תחת קורת גג אחת. במסגרת זו תפיץ טלדור את Finansys - מוצר CRM פרי פיתוחה של GeneriX המבוסס על פלטפורמת Dynamic CRM 4.0 של מיקרוסופט, המעניק פתרון מקיף לבתי השקעות.

מערכת Finansys הינה חבילה הנותנת מענה שלם לצרכי בתי ההשקעות בתחום של ניהול קופות גמל, תיקי השקעות, ביטוח ופנסיה - החל משירות ושימור הלקוחות דרך תפעול הקופות ועד ניהול מערך הסוכנים, בילינג, עמלות ועוד. המערכת, אשר יושמה לאחרונה בהצלחה בבתי ההשקעות פרפקט ואלטשולר שחם, עומדת בדרישות משרד האוצר בנושא רגולציה ואבטחת המידע.

מנכ"ל טלדור, אריה רימיני: "השנים הקרובות עשויות להיות גורליות עבור השחקנים הפועלים בשוק ההון הישראלי - בתי השקעות, ברוקרים וחברות ביטוח. זאת מכיוון שבמסגרת פעילותם לניהול נכסי לקוחות, הם יידרשו להתמודד עם שינויים רגולטורים תכופים, יחד עם אתגרי ניהול לקוחות, שימור עמיתים וטיפוחם, שיווק, וניתוח עסקי ותפעול יעיל".