לקראת החגים יוגדלו תגמולי ניצולי השואה ב-750-1300 ש'

שר האוצר חתם על צווים להעלאת גובה התגמולים לנכי מלחמה ונכי רדיפות הנאצים, באופן רטרואקטיבי מאוקטובר 2009 בסך כולל של 52 מ' ש' ■ "יקל על ניצולי השואה להתמודד עם נטל ההוצאות המרובות בתקופת החגים"

משרד האוצר הודיע הערב כי לרגל תקופת החגים המתקרבת, יזכו אלפי ניצולי שואה יזכו להגדלת תגמולים בעלות כוללת של 52 מליון שקל. תוספת התגמול לניצול שואה תעמוד על סכום שבין 750 שקל ל- 1300 שקל.

שר האוצר, יובל שטייניץ, חתם על צווים להעלאת גובה התגמולים לנכי מלחמה ונכי רדיפות הנאצים, באופן רטרואקטיבי מאוקטובר 2009. על מנת לזרז את המהלך כך שייצא לפועל לפני החגים, פנה שר האוצר לוועדת הכספים ולוועדת העבודה והרווחה בבקשה לחרוג מנוהל תקופת הפגרה ולהתכנס באופן מיוחד לאישור הגדלת התגמולים.

שטייניץ, ציין כי "העלאת גובה התגמול לפני החגים תקל על ניצולי השואה להתמודד עם נטל ההוצאות המרובות בתקופת החגים. במהלך זה מבקש משרד האוצר לברך את ציבור ניצולי השואה ונכי המלחמה בברכת חג שמח ושנה טובה".

מנכ"לית הרשות לזכויות ניצולי השואה במשרד האוצר, עפרה רוס, הודתה לכל הגורמים שנטלו חלק בקידום המהלך וציינה כי "הירתמותם של כל הגורמים לקידום המהלך ושיתוף הפעולה ביניהם, מעידים על כך שעניינם של ניצולי השואה עומד בעדיפות עליונה בסדר היום של ממשלת ישראל".