ערוץ 1 מכר את כל החסויות למשחקי ליגת-העל בכדורגל

רשות השידור תרוויח 2.8 מיליון שקל מחסויות בלבד - גידול של 20% לעומת העונה הקודמת ■ החסויות יינתנו על-ידי 7 גופים, בהם גם "ידיעות אחרונות"

"ידיעות אחרונות" ייתן חסות למשחקי ליגת העל בכדורגל - כך נודע ל"גלובס". העיתון הוא אחד מ-7 נותני החסות של המשחקים בערוץ 1, וקיבל בלעדיות מרשות השידור בתחום התקשורת.

כזכור, בתקופת המונדיאל, ערב פרסום נתוני ה-TGI, אחד מנותני החסות המרכזיים בערוץ 1 היה מתחרהו הבכיר של "ידיעות", "ישראל היום".

בתוך כך נודע כי רשות השידור מכרה את כל החסויות לעונת ליגת העל. הרשות תרוויח העונה 2.8 מיליון שקל מחסויות לבדן, ללא מכירת תשדירי השידור, לפי שעה. מדובר בגידול של כ-20% לעומת העונה הקודמת של ליגת העל בכדורגל, ששודרה אף היא בערוץ 1.

בסך-הכול מכרה רשות השידור 7 חבילות פרסום, בדומה למספר החבילות שנמכרו בתקופת המונדיאל, ששודר אף הוא בערוץ 1. מנהלת מחלקת השיווק בערוץ 1, צביה יששכר, שעומדת מאחורי המהלך, סיפרה ל"גלובס" כי כל אחת מהחבילות נמכרה ב-400 אלף שקל.

בין השינויים שהוכנסו השנה במכירת החסויות, המתנהלת על-ידי מחלקתו של סמנכ"ל הכספים של רשות השידור, ערן הורן, הוחלט כי החסות תרוץ לכל אורך 35 המשחקים, שיחלו ביום ראשון הקרוב - בניגוד לשנה שעברה, אז נמכרה החסות מדי משחק.

גם העובדה שהמשחקים ישודרו ב-HD סייעה למכירות ואף להעלאת המחיר, וכעת מפיקים גם את שקופיות החסות עצמן באיכות שידור זו.