רוצים לשבת במושבים הקדמיים במטוס? שלמו תוספת מחיר

אמריקן איירליינס מציעה לנוסעים הזדמנות לשבת בשורות המושבים הראשונות של מחלקת התיירים וכן לעלות על המטוס מוקדם יותר - אלא שהיא דורשת תוספת מחיר עבור התענוג

חברת התעופה אמריקן איירליינס מציעה לנוסעים הזדמנות לשבת בשורות המושבים הראשונות של מחלקת התיירים וכן לעלות על המטוס מוקדם יותר - אלא שהיא דורשת תוספת מחיר עבור התענוג.

אמריקן הודיעה אתמול (ד') כי אופציית "מושבי האקספרס" תאפשר לנוסעים לקחת כל מושב שנותר בשורות הראשונות של מחלקת התיירים. כמו כן, יוכלו בעלי אופציה זו לעלות על המטוס בקבוצת הנוסעים הראשונה, יחד עם חברי מועדון האליטה, הכולל את הנוסעים המתמידים, נוסעי המחלקה הראשונה או מחלקת העסקים ולקוחות שמשלמים תשלום מלא.

בדוגמאות שהציעה אמריקן נע המחיר מ-19 ועד 39 דולר בכל כיוון, בהתאם למרחק. נוסעים יוכלו לרכוש את אופציית "מושבי האקספרס" בדלפקי השירות החל מ-24 שעות לפני ההמראה ועד ל-50 דקות קודם להמראה.

אמריקן מציעה את האופציה בטיסות שהיא מפעילה בארה"ב, כולל פורטו-ריקו ואיי הבתולה של ארה"ב.

"אופציית מושבי האקספרס ממחישה שאמריקן איירליינס מתמקדת בלהציע לנוסעים מה שהכי חשוב להם", אמר וירסב והידי, המנהל המסחרי של אמריקן. "זה מוצר נפלא נוסף בתוכנית 'הבחירה שלך', שמציעה לנוסע מבחר רב של אפשרויות".

נוסעי מחלקת התיירים באמריקן יכולים בדרך-כלל לבחור בכל מושב שלא הוקצה עדיין, אבל אמריקן אינה מעמידה לרשותם את המושבים בקדמת המטוס לפני תאריך ההמראה. החברה משחררת מושבים אלה במקביל להנפקה של כרטיסי העלייה למטוס לנוסעים שהגיעו לנמל-התעופה ללא הקצאת מושב.