אשדר עברה ברבעון השני לרווח של 13.6 מיליון שקל

ההכנסות ברבעון הסתכמו ל-93.6 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל ■ יתרות המזומנים והפיקדונות של החברה מסתכמים לסך של כ-207 מיליון שקל

חברת הנדל"ן אשדר , מקבוצת אשטרום, סיימה את הרבעון השני של 2010 עם רווח נקי בסך של 13.6 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות ברבעון הסתכמו ל-93.6 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל. אשדר (כולל חלק השותפים) מסרה ברבעון זה 127 דירות. לצד היציבות בהכנסות, רשמה אשדר עלייה ברווח הגולמי ל-21.4 מיליון שקל, לעומת כ-12 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2009.

נכון לתום יוני, ההון העצמי של אשדר הסתכם לכ-342 מיליון שקל, המהווים כ-23% מסך המאזן. יתרות המזומנים והפיקדונות של החברה מסתכמים לסך של כ-207 מיליון שקל.

ארנון פרידמן, מנכ"ל אשדר:"אשדר ממשיכה לקדם את הפרויקטים השונים שלה באזורי הביקוש. במחצית הראשונה של השנה היינו עדים להמשך מגמת עליית המחירים, שתבוא לידי ביטוי ברווחיות גבוהה יותר בעת מסירת הדירות שנמכרו. בחודש יוני האחרון גייסנו בהצלחה הון נוסף באמצעות הנפקת איגרות חוב, ואנו פועלים להרחבת מספר הפרויקטים שלנו הן ע"י עסקאות חדשות והן בקידום עסקאות קודמות למימוש".