שטייניץ אישר: הנחה של 50% בחשמל לניצולי שואה נזקקים

בתחילת השבוע זכו ניצולי השואה הזכאים להנחות של 750-1,300 שקל כעדכון הקיצבאות שלהם רטרואקטיבית, וכן להעלאת של 120 שקל בחודש בממוצע החל מחודש אוקטובר

שר האוצר יובל שטייניץ חתם היום (ה') על תקנה המאפשרת הענקת הנחה של 50% בחשמל לניצולי שואה נזקקים ונצרכים. שטייניץ סייר היום במשרדי הרשות לזכויות ניצולי השואה, יחד עם סגנו יצחק כהן, מנכ"ל האוצר חיים שני ומנהלת הרשות עפרה רוס.

התקנה החדשה תאפשר לכ-30 אלף ניצולי שואה המוגדרים במעמד של נזקקים ונצרכים לקבל מהמדינה הנחה בגובה 50% מצריכת החשמל החודשית עד לתקרה של 400 קילוואט לשעה. הרשות מטפלת כיום בכ-90 אלף ניצולי שואה הזוכים לסיוע על פי קריטריונים שונים.

כזכור, בתחילת השבוע זכו ניצולי השואה הזכאים להנחות של 750-1,300 שקל כעדכון הקיצבאות שלהם רטרואקטיבית, וכן להעלאת של 120 שקל בחודש בממוצע החל מחודש אוקטובר.

"בשנה האחרונה השתפרה באופן משמעותי תודעת השירות מצד המדינה לציבור ניצולי השואה", אמר שטייניץ. "עשינו מאמצים גדולים להעביר סכום של למעלה מ-50 מיליון שקל לטובת עדכון הקצבה החודשית עוד בטרם הכניסה לתקופת החגים. אני מקווה שהמהלך עם ההנחה בחשמל גם יסייע לניצולי השואה לחוש שהמדינה מחבקת אותם לפני תקופת החגים".