אטיאס שוב דואג לציבור בוחריו? שכונה חרדית תוקם בקריית-גת

חברת הנדל"ן רייסדור תקים בקריית-גת פרויקט מגורים שמיועד לציבור החרדי, לאחר שהחברה זכתה במכרז של מינהל מקרקעי ישראל לחכירת מגרשים לבניית 31 יחידות דיור

חברת הנדל"ן רייסדור, מקבוצת צ. לנדאו, תקים בקרית גת פרויקט מגורים שמיועד לציבור החרדי, לאחר שהחברה זכתה במכרז של מינהל מקרקעי ישראל לחכירת מגרשים לבניית 31 יחידות דיור.

החברה הציעה 318,318 שקל בתוספת הוצאות פיתוח של 6.2 מיליון שקל (סכום כולל של 6.5 מיליון שקל). המגרשים הם בשכונת גוגנהיים שבקרית גת ובהצעתה גברה החברה על מתמודד אחד נוסף בלבד.

חברת רייסדור תבנה בשטח הפרויקט, שעומד על 10 דונם, 31 צמודי קרקע וקוטג'ים. היא מעריכה שמחירו הסופי של קוטג' בפרויקט יעמוד על כ-1.5 מיליון שקל ושהיקף המכירות יעמוד על כ-50 מיליון שקל.

שיווק הפרויקט יחל בעוד כשלושה חודשים. לדברי יקי רייסנר, סמנכ"ל שיווק ורכש בקבוצת צ. לנדאו, "עליות המחירים באזור המרכז מיצו עצמן והגיעו ליותר מ-50% בשנה האחרונה. אנחנו מאמינים שהפריפריה היא היעד הנכון וצפויה בה עלייה משמעותיות. חברת רייסדור פועלת בזהירות ונכנסת רק לאזורים עם ביקושים גבוהים". הפרויקט, שיישא את השם 'שיר בקריה', יהיה מיועד לציבור החרדי המחפש איכות חיים ושילוב נדיר של אווירה כפרית שלווה במרחב האורבאני של העיר קרית גת המתפתחת בצעדי ענק".

החברה מסרה עוד שקרית גת זוכה לתנופה בחודשים האחרונים, בזמן שמספר רב של פרויקטים מתוכננים בעיר, לצד מכרזי משרד הבינוי והשיכון באזורים שונים בעיר. החברה הוסיפה שקרית גת, שנמצאת במרחק של 65 ק"מ מאזור המרכז, הפכה זה מכבר לנגישה וקרובה לאזור המרכז, מאז חנוכת המחלף הישיר המחבר אותה לכביש 6, מה שקיצר משמעותית את משך הנסיעה מאזור המרכז שנמצא היום על פחות משעה מבני ברק ומירושלים.