ההתאחדות לערוץ 10: "לא נסכים להעברת זכויות ה-HD לצ'רלטון"

סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רותם קמר, פנה ליועצת המשפטית של ערוץ 10: "במצב העניינים היום, לא נוכל להסכים למהלך שיסייע לצ'רלטון בקידום ערוץ ה-‏HD‏ שלה"

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (א') לערוץ 10 כי לא תאשר לו את להעביר את זכויות ה-HD של משחקי נבחרת ישראל לחברת צ'רלטון.

במכתב רשמי ליועצת המשפטית של ערוץ 10 מציין סמנכ"ל ההתאחדות, רותם קמר (בתמונה), בין היתר כי בשל הסכסוך המשפטי בין ההתאחדות לבין צ'רלטון, ההתאחדות לא תוכל לקדם מהלך במסגרתו תהנה מפעילת ספורט 1 וספורט 2 מתכנים נוספים של ההתאחדות.

כפי שפורסם ב"גלובס", ערוץ 10 סיכם בשבוע שעבר עם צ'רלטון כי יעביר לידיה ללא תמורה את זכויות ה-‏HD‏ של משחקי הבית במוקדמות יורו 2012 של נבחרת ישראל. במסגרת ההסכם בין ערוץ 10 לבין ההתאחדות, קיבל ערוץ 10 היתר למכור את זכויות ה-HD בתמורה לחלוקת הכנסות שווה בשווה עם ההתאחדות.

אחרי שבהתאחדות לכדורגל גילו כי ערוץ 10 סיכם על העברת הזכויות ללא תמורה לצ'רלטון, החלו לפעול במטרה לעצור את המהלך.

במכתב ששלח היום ליועצת המשפטית של ערוץ 10, דבורה קמחי, מציין סמנכ"ל ההתאחדות רותם קמר: "לא נוכל להסכים להעברת זכויות ה-‏HD‏ של נבחרת ישראל לצ'רלטון. מעבר לעובדה שמדובר בהעברת זכויות ‏HD‏ ללא תמורה, הרי כפי שידוע לכם נכון לרגע זה צ'רלטון חייבת להתאחדות ולספורטפייב עשרות מיליוני שקלים ונמצאת בעיצומו של סכסוך קשה ומתוקשר נגדם. במצב העניינים היום, לא נוכל להסכים למהלך אשר לסייע לצ'רלטון בקידום ערוץ ה-‏HD‏ שלה על חשבון ההתאחדות וספורטפייב".

מצ'רלטון נמסר בתגובה: "צ'רלטון רואה בחומרה רבה את הפנייה של ההתאחדות לערוץ 10, שבבסיסה אינה חוקית בצורה מובהקת, בעיקר לגוף אשר מתיימר להיות גוף ציבורי, ותגיב לאחר קבלת מלוא המידע בעניין".