אמיר גילת: "נביא לשיפור התדמית הציבורית של רשות השידור"

יו"ר רשות השידור החדש באיגרת לעובדים לרגל השנה החדשה: "הרפורמה תושלם רק כאשר הצופים יחושו אותה על מסך הטלוויזיה, המאזינים מעל גלי האתר והגולשים באינטרנט"

"הרפורמה, מבחינתי, תושלם רק כאשר הצופים יחושו אותה על מסך הטלוויזיה, המאזינים מעל גלי האתר והגולשים באינטרנט", כך כתב יו"ר רשות השידור החדש, אמיר גילת, באיגרת לעובדי הרשות לרגל השנה החדשה. באיגרת סימן גילת מטרות ברשות השידור ובעבודתה.

"נפעל להתייחסות של כבוד והערכה לצופה ולמאזין, לביסוס רצועות שידור קבועות, לפיתוח הרגלי צפייה והאזנה, ומעל לכל - להשקעה בתכנים איכותיים, רלוונטיים, ישראליים וחדשניים, שיענו על צרכי צופינו ומאזינינו", כתב גילת והוסיף: "עלינו לקדם ולפתח את השימוש בפלטפורמות המדיה החדשות, שיצטרפו למגוון התכנים והשירותים שיספק השידור הציבורי לקהל הרחב".

באשר לאתגרי הרשות כתבמ גילת: "האתגרים העומדים בפנינו בפתחה של השנה החדשה מתחילים בחיזוק השורות בתוכנו פנימה, הטמעת הרגלים של שיתוף-פעולה בין המדיות וטיפוח תרבות ארגונית תקינה".

לדבריו, "בדרך זו נוכל להביא לשינוי אמיתי ונכון בדפוסי החשיבה וההתנהלות מבית ומחוץ - החל בשיפור התדמית הציבורית של רשות השידור, וכלה בקיומו של מורל גבוה וגאוות יחידה בקרבנו".

בפתח מכתבו לעובדים כתב גילת כי מיום המינוי נכנס "לתהליך אינטנסיבי" של לימוד רשות השידור, ושיבח את העובדים ואף את תכני הרשות. "מצאתי ארגון מורכב, שלמרות הקשיים והאתגרים הרבים בפניהם הוא עומד, מצליח לייצר תכנים איכותיים ומשמעותיים. מעבר לכל, גיליתי כי מאחורי השם 'רשות השידור', עומדים אנשים טובים ומקצועיים ששואפים להצעיד אותו קדימה. אין לי ספק כי המשאב האנושי, קרי - כל אחת ואחד מכם - הם מהנכסים החשובים של רשות השידור", כתב.

לדבריו, בסיום הליך הרפורמה ימומש הפוטנציאל שטמון ברשות השידור, "גוף התקשורת היחיד במדינת ישראל שברשותו שני ערוצי טלוויזיה, 8 תחנות רדיו והאינטרנט שצריך שתהפוך לפלטפורמה השלישית של רשות השידור".