גב ים מחדשת את בניית מתחם העסקים בחולון ב-80 מיליון שקל

הבנייה הוקפאה עם כניסתו של ענף המשרדים למשבר בסוף 2008 ■ בימים אלה החלה החברה בחידוש בניית המבנה הראשון מתוך ארבעה בפרויקט, שנקרא "מרכז גב ים חולון"

עוד סימן ליציאת שוק הנדל"ן למשרדים מקיפאון: חברת גב ים, מקבוצת נכסים ובניין IDB שבשליטת נוחי דנקנר, החלה לבנות מחדש את מתחם העסקים וההיי-טק באזור התעסוקה חולון. הבנייה הוקפאה עם כניסתו של ענף המשרדים למשבר בסוף 2008. ההשקעה בשלב זה תעמוד על כ-80 מיליון שקל.

בימים אלה החלה החברה בחידוש בניית המבנה הראשון מתוך ארבעה בפרויקט, שנקרא "מרכז גב ים חולון". זאת לאחר שב-2009 השלימה את הקמת החניון התת-קרקעי של הפרויקט, ששטחו 18 אלף מ"ר. שטחו הבנוי של הבניין הראשון צפוי להיות כ-12 אלף מ"ר בנוי. הפרויקט, ששטחו הכולל אמור להיות כ-90 אלף מ"ר, משתרע על צומת הרחובות המלאכה ודרך השבעה.

החברה החלה בהקמת הפרויקט בנובמבר 2007, והצפי לסיום העבודות ואכלוס הבניין הראשון היה לסוף 2009. אלא שבדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של 2008 ציינה החברה שבשל היותה זהירה, פעלה לצמצום ההשקעות ללא התקשרות מראש עם דיירים ולריכוז פעילותה בבנייה ייעודית, בהתאם לביקושים ולקצב השיווק בפועל. לגבי הפרויקט בחולון ציינה שהתקדמות הפרויקט תיבחן לאור קצב שיווק השטחים בו.

מנכ"ל גב ים, שרון שוופי, אמרה כי "אנחנו מאוד מאמינים במיקום הפרויקט, שהוא מאוד אסטרטגי ונגיש, במרחק של דקות ספורות מלב אזור העסקים שתל אביב ושמהווה חלופה מצויינת לחברות שמעוניינות להיות קרובות לתל אביב מצד אחד אך לשלם דמי שכירות שמתאימים לפריפריה. האזור כולו נמצא בתנופה".