ה"טיים" בכתבת השבוע: "הישראלים זנחו את השאיפה לשלום"

המגזין הפופולארי טוען כי הישראלים זנחו את רעיון השלום וכי הם עסוקים בעיקר בעניינים גשמיים כמו עשיית כסף ובילוי בים ■ טוקבקים זועמים מציעים לכתב עבודה כדובר החמאס

כבוד, מפוקפק: השבועון הפופולארי "טיים" הקדיש השבוע את כתבת השער שלו למדינת ישראל, אך ממש לא בטוח שנשמח לקרוא אותה.

השבועון טוען כי הישראלים זנחו את רעיון השלום וכי הם עסוקים בעיקר בעניינים גשמיים כמו עשיית כסף ובילוי בים. תחת הכותרת "מדוע לישראלים לא אכפת מהשלום" כותבים ב"טיים" כי "אחרי שנתיים וחצי ללא פיגועי התאבדות, כאשר כלכלת ישראל איתנה והם עייפים מלהעסיק את מוחם בשאלות הרות גורל, הישראלים מעדיפים לעשות לביתם".

עוד מצטט המגזין סקר שנערך במארס השנה, לפיו רק כ-8% מאזרחי המדינה חושבים כי הבעיה מול הפלסטינים היא הבוערת ביותר על סדר היום הישראלי.

כצפוי, הידיעה באתר ה"טיים" זכתה לשלל תגובות נזעמות. אחד הטוקבקים הציע, בספק שעשוע, עבודה לכותב הידיעה בתור דובר ארגון הטרור חמאס. אחרים טענו כי זוהי "בושה שעיתון מכובד ופופולרי נותן במה לכתיבה שטחית, ספקולטיבית ולא אובייקטיבית" ואחרים הודיעו כי בכוונתם לבטל את המנוי לעיתון.

עם זאת, מדובר באחת הכתבות הפופולריות באתר האינטרנט של העיתון שזכתה עד כה לכ-900 לחיצות "Like" ברשת הפייסבוק, מספר גבוה במיוחד ביחס לידיעות אחרות באתר.

לידיעה המלאה באתר הטיים