תאונה קטלנית בירושלים: נהג נמלט ודרס 13 הולכי רגל

רכב מסחרי שהסיע ילדים במהירות גבוהה איבד שליטה ופגע בשני הולכי רגל שנפצעו קשה ■ על פי החשד כשניסה להימלט מהזירה, התנגש בתחנת אוטובוס ודרס הולכי רגל שהמתינו בתחנה

תאונת דרכים קשה בירושלים: 13 בני אדם נפצעו הבוקר בתאונה שבה היה מעורב רכב מסחרי שהסיע ילדים ברחוב גולדה מאיר בירושלים. על פי החשד, נהג הרכב המסחרי איבד שליטה לאחר שנסע במהירות גבוהה, ופגע בשני הולכי רגל שהיו על אי תנועה. לאחר מכן, כשניסה על פי החשד להימלט מזירת התאונה, פגע באנשים נוספים שהמתינו בתחנת אוטובוס סמוכה.

שני הולכי הרגל שנפצעו ראשונים פונו לבית החולים הדסה עין כרם בעיר במצב קשה. הפצועים הם בת 20 שפונתה כשהיא מחוסרת הכרה לבית החולים. יחד עמה פונה גבר כבן 40 שנפצע גם כן קשה. מבית החולים נמסר כי עם הגעתם הם פונו לניתוח בשל הפגיעות הקשות.

בתאונה נפצעו גם אם ובתה שחצו את הכביש במעבר חצייה. מצבה של הילדה הוגדר תחילה קשה מאוד, אך בהמשך הוא התייצב וכעת מוגדר בינוני. מצבם של יתר הפצועים מוגדר קל וחלקם פונה לבתי החולים לאחר קבלת טיפול ראשוני במקום התאונה. שני הפצועים שמצבם בינוני עוברים סדרת בדיקות בבית החולים הדסה עין כרם, ויתר הפצועים שמצבם קל פונו לבית החולים שערי צדק בירושלים.