4 אפליקציות חדשות נולדו

סינכרון בין מחשב לסלולרי, מדריך צמוד למסעדות בחו"ל, ייעול חשבון Gmail וחתימה דיגיטלית

1. מסתנכרנים עם המחשב האישי

הסטארט-אפ הישראלי Libox, המציע שירות P2P לניהול ולשיתוף תוכני מדיה, השיק אפליקציית אייפון חדשה (bit.ly/9h2E4m) המציעה למשתמשים נגישות לכל המדיה שמאוחסנת במחשב האישי שלהם - גם מהמכשיר הסלולרי.

על-מנת ליהנות מהאפליקציה הסלולרית, יש להוריד את האפליקציה השולחנית למחשב האישי, במטרה לבצע סריקה של כל תוכני המדיה שעליו - כגון תמונות, קטעי וידיאו ומוזיקה. לאחר מכן, ניתן לגשת לתכנים הללו מכל מחשב אחר או מהסלולר, כאשר בכל פעם שמתווסף תוכן מדיה חדש למחשב הוא מסתנכרן אוטומטית ונגיש גם מהאייפון.

כמו-כן מציעה האפליקציה ממשק קל לשיתוף מדיה עם משתמשי ליבוקס אחרים. הנגישות הסלולרית מתאפשרת כל עוד המחשב האישי נשאר דלוק, וכי האפליקציה ניתנת להורדה בחינם. בקרוב תושק גם אפליקציית אנדרואיד.

2. פותחים שולחן

מרבים לנסוע לחו"ל ואוהבים לתכנן מראש גם את המסלול הקולינרי שלכם? אתר המסעדות Rest מקבוצת דפי זהב, השיק שירות הזמנת מקום במסעדות הפזורות במספר מדינות, בהן ארה"ב, צרפת, איטליה ובריטניה.

השירות החדש (world.rest.co.il), שנעשה בשיתוף האתר העולמי LiveBooking, מאפשר להזמין בקלות מקומות ישיבה במסעדות דרך האינטרנט על בסיס מיקום גיאוגרפי, שם המסעדה, זמינות ומסעדות שבהן יש מבצעים.

כן מציע האתר המלצות על מסעדות המדורגות בכוכבי מישלן, דיווח על מסעדות חדשות והטבות. השירות מוצע זה מספר חודשים עבור מסעדות בישראל, וקרוי Time Table.

3. חיזוי אימיילים

שירות דואר אלקטרוני נחשב לכלי תקשורת יעיל ופופולרי בתחום העסקי, אך גם לכלי שמבזבז לעובד זמן רב. ענקית החיפוש גוגל זיהתה את בעיית עומס המיילים שממנה סובלים עובדים רבים והשיקה בשבוע שעבר פיצ'ר חדש במסגרת שירות הדואר האלקטרוני שלה, ג'ימייל.

אל הפיצ'ר החדש Priority Box, וניתן להגיע אליו בלינק המופיע בחלקו הימני והעליון של העמוד. לחיצה עליו מתחילה את תהליך המיון, כאשר המיילים מחולקים לשלוש קטגוריות: מיילים חשובים, מיילים שהגולש סימן אותם כחשובים וכל היתר. המיון של המיילים מתחיל באופן אוטומטי והוא מתבסס על הרגלי הדואר של המשתמש - למי הוא שולח הכי הרבה מיילים, אלו הודעות הוא פותח ומאלו הוא מתעלם. בדומה לכל מערכת לומדת, גם במקרה הזה גוגל מבטיחה כי ככל שהיקף השימוש של המשתמש יגדל, כך יכולת החיזוי של מיילים חשובים תהיה מדויקת יותר.

בנוסף לכך, משתמשים יכולים לדרג באופן אקטיבי מייל מסוים כחשוב, או לתקן את הדירוג שגוגל נתנה לדואר כלשהו, במידה והוא שגוי.

4. משדרגים חתימה דיגיטלית

הסטארט-אפ הישראלי WiseStamp מציע אף הוא פתרון לייעול המייל, אם כי מזווית מעט שונה. מדובר בתוסף דפדפן (העובד עם כרום, פיירפוקס וספארי), שמאפשר למשתמשים להציג בכל אימייל שהם שולחים תוכן נוסף שמתעדכן באופן אוטומטי ומשדרג את חתימת המייל הדיגיטלית שלהם.

בהתאם לשותפויות עליהם חתם לאחרונה הסטארט-אפ הישראלי, ניתן להוסיף גם תוכן מ-Digg או מ-StumbleUpon לצד ציוץ אחרון מטוויטר, עדכון לגבי המוצר שהמשתמש מוכר כעת באי-ביי או לינק לשיר שהוא שומע באותו הרגע.

עד כה נרשמו למעלה ממיליון התקנות, כאשר התוסף תומך בשירותי הדואר גי'מייל, יאהו והוטמייל.