אהרון פוגל, יו"ר נס טכנולוגיות, פורש בתום 12 שנות כהונה

"הוכחנו כי ישראל יכולה להוות מרכז למתן שירותים גלובליים, ונס תמשיך להתפתח, לשגשג ולשכפל את הצלחתה בישראל ברחבי העולם" ■ ימשיך לכהן כיו"ר מועצת מנהלים של מגדל

חברת נס טכנולוגיות הדואלית הודיעה היום (ג') כי אהרון פוגל, ממייסדי נס טכנולוגיות, ויו"ר הדירקטוריון שלה הודיע כי לא יעמיד את עצמו לבחירה מחדש למועצת המנהלים של החברה בשנה הבאה. פרישתו של פוגל תיכנס לתוקפה בתחילת 2011. דירקטוריון החברה ימנה מחליף לפוגל בחודשים הקרובים.

"הייתי ממייסדי נס לפני כ-12 שנה ואני מכהן כיו"ר הדירקטוריון שלה מאז. בעת פרישתי אשלים 12 שנות כהונה, תקופה ארוכה ומרתקת, עבורי ועבור נס." אמר אהרון פוגל, יו"ר נס טכנולוגיות. "במהלך תקופה זו נס הפכה מ'חלום' לחברת שירותי התוכנה הגדולה בישראל, וחברת שירותי התוכנה הישראלית היחידה הפעילה בכ-20 מדינות. נס נסחרת בארצות הברית ובישראל והיא בעלת מאזן ותזרים מזומנים איתנים. הוכחנו כי ישראל יכולה להוות מרכז למתן שירותים גלובליים, ונס תמשיך להתפתח, לשגשג ולשכפל את הצלחתה בישראל ברחבי העולם."

"בכוונתי להמשיך לעסוק בעיסוקי האחרים ובכלל זה בכהונתי כיו"ר מועצת מנהלים של מגדל. אני מניח כי לאחר פרישתי יהיה לי זמן לעסוק בנושאים נוספים שאיני יכול להתפנות אליהם כיום עקב תפקידי בנס" הוסיף פוגל.

שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, הביע צער על החלטתו של אהרון פוגל. "לאהרון היתה תרומה מכרעת ביצירתה של נס ובהובלתה מרעיון למעמדה הנוכחי, של חברת שירותי תוכנה גלובלית המעסיקה אלפי עובדים ברחבי העולם. אהרון הוא מנהיג, איש חזון וגם חבר טוב, והוא יחסר לכולנו. בשמי ובשם כל עובדי החברה אני מודה לאהרון על הפיכת החזון למציאות ועל תרומתו החשובה להישגיה של נס במהלך שנות כהונתו כיו"ר דירקטוריון החברה."

מוריס וולפסון, ממייסדי החברה ודירקטור בה הוסיף, "אהרון היה שותף נאמן משלב הרעיון של נס ועד היום. אני מכבד את החלטתו ומביע את תודתי והערכתי העצומה לפועלו."