ככה זה כשהנדל"ן מבעבע: רשת אופטיקנה נכנסת לשוק הנדל"ן

בימים אלה מנהלת החברה מו"מ על פרויקטים בערים תל-אביב, רמת-גן והרצליה

רשת אופטיקנה נכנסת לתחום הנדל"ן למגורים: שרית רסין, מבעלי הרשת, הודיעה היום (א') כי הקימה חברה בת בשם "אופטיקנה נדל"ן" שתתמחה בפרויקטים לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה במסגרת תמ"א 38.

בימים אלה מנהלת החברה מו"מ על פרויקטים בערים תל אביב, רמת גן והרצליה. לצורך הפרויקטים חברה רסין לעו"ד קארן חרס-ברנזון, המתמחה בפרויקטי התחדשות עירונית במסגרת תמ"א 38 ופינוי בינוי; אדריכל גרי שפיר, שהשלים לאחרונה פרויקט תמ"א 38 ברחוב הנדיב בהרצליה; ויותם רייך, בעל משרד אדריכלים המתמחה בתחום התמ"א 38.

על פי רוב, במסגרת פרויקטי תמ"א 38, מחוזק הבניין בפני רעידות אדמה, והיזם משפץ את הבניין, מתקין מעלית ומוסיף ממ"ד ו/או מרפסת שמש לכל דייר. בתמורה, מקבל היזם את גג הבניין, עליו הוא בונה קומה אחת או מספר קומות, תלוי בהיתר, ומוכר את הדירות החדשות בשוק החופשי.

מ"אופטיקנה נדל"ן" נמסר כי החברה תציע לדיירים עיצוב פנים לדירה ללא תשלום. "תחום הנדל"ן בישראל הוא תחום עם שחקנים רבים, ולכן חשוב להביא חידוש, וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות", מסרה רסין. "חברת הבת החדשה מציעה את המוניטין והחוסן הכלכלי של רשת אופטיקנה לצד התמחות בהובלת פרויקטים בתמ"א 38".

לדברי חרס-ברנזון, "העובדה שהחברה מנוהלת על ידי שתי נשים בעלות גישה נשית לעסקים ולאנשים היא יתרון נוסף שרק לנו יש".