שווה או לא? פנטהאוז בקומה 29 במגדלי שרונה ב-9.4 מיליון ש'

למה כן: כי בשביל פנטהאוז בת"א מדובר במציאה של ממש ■ למה לא: כי בכסף הזה אפשר לקנות וילה תלת-מפלסית על חצי דונם עם בריכה בשכונת צהלה בצפון תל-אביב

למה כן

1. בשביל פנטהאוז בתל אביב מדובר במחיר מציאה של ממש - כ-50 אלף שקל למ"ר. לשם השוואה: מחירי פנטהאוזים על חוף ת"א מגיעים ל-100 אלף שקל למ"ר, ובמרכז העיר לכ-75 אלף שקל למ"ר.

2. במקום לגור סביב פארק, במקרה הטוב, בכל פרויקט אחר - כאן תגורו סביב בניינים טמפלרים היסטוריים משוחזרים המפוזרים בין מדשאות ושבילים, והכל בלב העיר.

3. ניתן להגיע מהשכונה רגלית למתחמי המשרדים הגדולים בעיר: מגדלי עזריאלי, רחוב הארבעה ורחוב רוטשילד. הקרבה לנתיבי איילון מאפשרת להגיע במהירות גם למתחם הבורסה ברמת גן ולהרצליה.


למה לא

1. כי בצד אחד של הקומפלקס עוברת דרך מנחם בגין הרב-נתיבית, אחד מצירי התנועה המרכזיים והעמוסים של תל אביב. עוד מקיפים את המתחם: מגדלי רחוב הארבעה והקריה. לא בדיוק שכונה שקטה.

2. כבר לפני כ-10 חודשים הודיעה גינדי כי המכירות בשרונה הסתיימו וכיום עדיין נשארו לחברה 18 דירות במתחם. מסתבר שלא מעט מיליונרים עדיין מעדיפים את הצפון הקלאסי, את כיכר המדינה או את רח' הירקון.

3. כי ב-9 מיליון שקל ניתן לרכוש וילה תלת-מפלסית על חצי דונם עם בריכת שחייה בשכונת צהלה שבצפון תל אביב. פחות עשן, פחות רעש, פחות שכנים (עינת פז-פרנקל).