דו"ח רפואי: ראש הממשלה נתניהו זקוק לדיאטה

תשמחו לשמוע שלאחר סדרת בדיקות מקיפות נמצא שראש הממשלה שלנו במצב בריאותי מצוין מלבד לחץ דם מעט גבוה ■ ההמלצה היחידה של הרופאים לנתניהו - להשיל מעט קילוגרמים

צריך להתחיל לשמור? בהתאם להנחיות ולנוהל הטיפול הרפואי בקרב בכירים, התפרסם היום הדו"ח הרפואי של ראש הממשלה בנימין נתניהו. תשמחו לשמוע שמצבו הבריאותי של נתניהו מצוין, למרות שהרופאים ממליצים לו להוריד מספר קילוגרמים ממשקלו.

הסקירה הרפואית של ראש הממשלה נכתבה על ידי ראש הצוות הרפואי שלו, ד"ר צבי הרמן ברקוביץ', שפירט על כלל הבדיקות שעורך ראש הממשלה בשגרה. לאחר שעבר נתניהו סדרת בדיקות מעבדה מקיפות הכוללות בדיקות סוכר, כולסטרול ושומנים נמצאו התוצאות תקינות לחלוטין.

ראש הממשלה עבר גם שורת בדיקות של מערכת העיכול, מערכת השתן, עיניים ואף אוזן גרון. גם בדיקות אלו הראו מצב תקין לגמרי. למרות זאת, לחץ הדם של ראש הממשלה נמצא גבוה מעט, לכן הוא מקבל טיפול תרופתי מאזן שמביא את לחץ הדם שלו לרמה התקינה.

בדו"ח הרפואי צויין כי ראש הממשלה שומר על אורך חיים בריא ותזונתו בריאה. נכתב כי הוא נוהג להתאמן מספר פעמים בשבוע, אימון הכולל הליכה של 40 דקות והרמת משקולות. בנוסף הקפידו לציין שראש הממשלה עבר לאחרונה מבחן מאמץ בתוצאות טובות מאוד וכי כושרו הגופני של ראש הממשלה מצוין. ההמלצה היחידה של רופאיו של נתניהו, היא להוריד מספר קילוגרמים ממשקלו.