קבלת פנים צוננת ל-iPhone 4: הישראלים לא עמדו בתור

"ידיעות אחרונות": בחברות הסלולר דיווחו על עומס גדול מהרגיל במרכזי השירות, אבל בניגוד להשקות בחו"ל, בארץ לא נרשמו תורים ארוכים מחוץ לחנויות

עם ישראל ממשיך באדישותו כלפי דגמי ה-iPhone 4 שנוחתים כאן. חברות הסלולר החלו למכור ביום שישי את הדגם החדש של הטלפון הפופולרי מבית אפל, הפעם רק 3 חודשים אחרי ההשקה העולמית.

"ידיעות אחרונות" מדווח כי בחברות הסלולר דיווחו על עומס גדול מהרגיל במרכזי השירות, אבל בניגוד להשקות בחו"ל, בארץ לא נרשמו תורים ארוכים מחוץ לחנויות.

נראה כי הבעיה שהעיבה על השקת המכשיר בארה"ב כבר נפתרה, ובדגמים שהגיעו לארץ לא תהיה בעיית קליטה. החברות הישראליות מצרפות לערכה מגן סיליקון, כפי שעשו גם בהשקת הגירסה הקודמת - פשוט כדרך להוסיף את צבעי המותג שלהן.

הדגם החדש של iPhone 4 עבר כמה שיפורים: המצלמה שודרגה לאיכות של 5 מגה פיקסל עם נורת פלאש, והיא מצלמת גם סרטי וידיאו באיכות גבוהה. המסך נשאר באותו גודל, 3.5 אינץ', אבל איכות התצוגה השתפרה, והמכשיר דק יותר בכ-25% לעומת הדור הקודם (רק 9.3 מילימטר). הסוללה מאפשרת זמן שימוש גבוה יותר בכ-40%.

ב"גלובס" דיווחנו בשבוע שעבר על מחירי iPhone 4 בחברות השונות. מחירו של iPhone 4 בגירסת ה-16 ג'יגה בסלקום יעמוד על 3,564 שקל (או 99 שקל כפול 36 תשלומים). לבעלי חשבוניות מעל 249 שקל, יינתן החזר מלא על המכשיר. דגם ה-32 ג'יגה יימכר ב-4,140 שקל (או 115 שקל כפול 36 תשלומים). ללקוחות שיגיעו לחשבונית של 249 שקל לחודש יינתן החזר של 110 שקל לחודש, כך שהמכשיר יעלה להם 540 שקל.