חשד לרצח ולהתאבדות: גופות גבר ואישה נמצאו בביתם בגליל

בכפר סמיע נמצאו סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר גופותיהם של בני זוג, בני 49 ו-41, כאשר על גופת האישה סימני דקירה ולצידה גופת הבעל כאשר הוא תלוי מאחד ממשקופי הבית

גבר בן 49 מכפר סמיע רצח הלילה (ה') את אשתו בת ה-41 והתאבד מיד לאחר מכן, כך חושדת המשטרה לאחר שהלילה סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר נמצאו גופותיהם של השניים בדירתם בגליל המערבי.

צוות של מד"א ומשטרה שהוזעק למקום מצא את גופתה של האישה ועליה סימני דקירה רבים בפלג גופה העליון. לצידה נמצא בעלה כאשר הוא תלוי מאחד המשקופים בדירה. לצוות הרפואי לא נותר הרבה למעט לקבוע את מותם של השניים במקום.

"בני הזוג אינם מוכרים למשטרה ומעולם לא דווח על סכסוך ביניהם", אמר רפ"ק בועז סמוחה, מפד משטרת מעונה. סמוחה הוסיף למרות שהחשד הראשוני הוא שמדבר ברצח ובהתאבדות, בודקים במשטרה גם כיווני חקירה נוספים. חקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית גליל.

הבן הגדול ניסה למנוע מאביו לדקור את אימו

לבני הזוג חמישה ילדים כאשר הגדול ביניהם בן 16 והקטן בן 7. "הדיווח על האירוע הגיע למד"א לאחר שאחד מילדיהם של בני הזוג התקשר למשפחת אמו בכפר אבו סנאן", סיפר סמוחה. דודו של הילד, אמר השוטר, הוא שהתקשר למד"א ודיווח על שארע.

כאשר צוותי מד"א והמשטרה הגיעו לזירה הם את אחת הבנות של בני הזוג, כשהיא ממררת בבכי לצד גופותיהם של הוריה. הבן הגדול סיפר לשוטרים כי ניסה למנוע מאביו לדקור את אימו, אך לא הצליח.

האישה בת ה-41, כך מתברר, היא מנהלת במוסד חינוכי באזור. "מדובר באישה מכובדת שעזרה לכולם - מהילדים במוסד החינוכי שבו עבדה ועד ולצוות המוסד", סיפר אחד מעמיתיה של האם לעבודה. "לא ידענו או הכרנו בעבר סכסוך שיכול להוביל למעשה שכזה", הוסיף.