לוג'יטק השיקה את הממיר הדיגיטלי לשירות גוגל TV

הממיר הדיגיטלי של לוג'יטק יאפשר לצפות בתוכן אינטרנטי בטלוויזיה, לדפדף באלבומי תמונות מקוונים, להאזין למוזיקה, לגלוש באינטרנט ולצפות בסרטים על-פי הזמנה (VOD)

לוג'יטק חשפה אתמול (ד') את הממיר הדיגיטלי שפיתחה עבור שירות גוגל TV, שיושק בקרוב על-ידי ענקית האינטרנט. הממיר הדיגיטלי של לוג'יטק יאפשר למשתמשים לצפות בתוכן אינטרנטי בטלוויזיה, לדפדף באלבומי תמונות מקוונים, להאזין למוזיקה, לגלוש באינטרנט ולצפות בסרטים על-פי הזמנה (VOD).

המכשיר, שייקרא Revue ויימכר ב-300 דולר, כולל מקלדת אלחוטית המתפקדת גם כשלט רחוק וניתן יהיה להזמינו החל מהיום, כשההשקה בחנויות תחל בעוד שלושה שבועות.

לוג'יטק ניצבת לצד סוני ואינטל שמשתפות פעולה במיזם הטלוויזיה עם גוגל. בעוד שסוני מטעימה את יכולות השירות בתוך טלוויזיות חדשות מתוצרתה, הממיר של לוג'יטק יאפשר לשאר בעלי הטלוויזיות להשתמש בשירותים.

החברות המעורבות במיזם גוגל TV מקוות לנצל את הביקוש הגדל לתכנים מקוונים המוצגים על מסכים גדולים, כשבעורפן נושפת אפל, שהשיקה לאחרונה גרסה חדשה לממיר הדיגיטלי שלה, אפל TV. "מה שאנחנו רואים היום זו רק קצה הקרחון של הדברים שאנחנו מתכוונים לבנות סביב הפלטפורמה הזו", אמר מנכ"ל לוג'יטק, ג'רי קווינדלן. "עד היום לא היה מכשיר שמאחד תכנים ממקורות רבים כל כך בממשק יחיד", הוסיף.

שירות גוגל TV צפוי לכלול תכני וידיאו על-פי הזמנה מאמזון, Hulu, ושירות השכרת הסרטים Netflix. למרות היצע התכנים הרב, אומר קולין גיליס, אנליסט ב-BGC, כי המחיר הגבוה של הממיר של לוגיטק עלול להרתיע את הצרכנים. "מדובר בקפיצה במחיר עבור מכשיר מסוג זה. כשאפל השיקו את אפל TV הם אמרו שקטגוריית המחיר לממירים דיגיטליים היא 100 דולר בערך, וזה גם המחיר של המכשיר שלהם. המכשיר של לוגיטק יקר מאוד ולא חוסך את הטרחה של חיבור כבלים נוספים לטלוויזיה הביתית", מסביר גיליס.