הקהל עוד לא התייאש: 18.3% רייטינג למשחק מול קרואטיה

ההפסד של הנבחרת הביא לערוץ 10 את הרייטינג הגבוה ביותר מתחילת הקמפיין; הרייטינג הממוצע של הנבחרת בקמפיין מוקדמות יורו 2012 עומד על 16.4%

למרות ההפסד של נבחרת ישראל אתמול (שבת) לקרואטיה (2-1) במסגרת מוקדמות יורו 2012, ממשיכה הנבחרת לרשום עלייה בנתוני הצפייה בקמפיין. המשחק באצטדיון רמת גן הביא לערוץ 10 רייטינג ממוצע של 18.3% בקרב משקי בית יהודיים - הנתון הגבוה ביותר עד כה למשחק נבחרת בקמפיין הנוכחי.

שלושה משחקים מתחילת הקמפיין עומד הרייטינג הממוצע של שידורי הנבחרת בערוץ 10 על 16.4%, אחרי 14.3% למשחק הפתיחה מול מלטה ו-16.6% למשחק החוץ בגאורגיה. המשחק אתמול דורג במקום השלישי בטבלת הצפייה היומית, אחרי "מונית הכסף" של זכיינית ערוץ 2 קשת שרשמה רייטינג ממוצע של 19.1%, ו"עבודה ערבית" של קשת עם 18.8%.

המשחק אתמול לא שודר במקביל ב-HD, אחרי שההתאחדות לכדורגל הטילה וטו על ההסכם בין ערוץ 10 לבין ערוץ הספורט במסגרתו היה אמור ערוץ הספורט לקבל את זכויות ה-HD של משחקי הבית. בהתאחדות, שאמורה להתחלק עם ערוץ 10 בכסף שיתקבל ממכירת זכויות ה-HD לגוף שלישי, טענו כי ההסכם הכספי עם ערוץ הספורט נמוך מדי.

ערוץ 10 רכש את עשרת המשחקים של הנבחרת בקמפיין מוקדמות יורו 2012 עבור סכום כולל של כ-5.5 מיליון שקלים.