מה עושים עם מצנח הזהב? אבנר רכש נחלה בשווי 9-7 מיליון ש'

מנכ"ל פרטנר היוצא מתכנן להקים וילה על הריסות שלושה מבנים ישנים הממוקמים בשטח של כ-18 דונם ■ אבנר יעבור להתגורר במושב בעוד כשנה וחצי

נראה שמנכ"ל פרטנר היוצא, דוד אבנר, מתחיל ליהנות ממצנח הזהב שקיבל מחברת התקשורת הסלולרית - ל"גלובס" נודע כי אבנר רכש נחלת ענק בשטח של כ-18 דונם במושב בית יצחק שבשרון, ועליה הוא מתכנן להקים וילה. מקורות בשוק הנדל"ן מעריכים כי שווי הנחלה 7-9 מיליון שקל.

מדובר בקרקע שרכש אבנר מאנשים פרטיים, ועליה נמצאים כיום שלושה בתים ישנים. נראה כי אבנר יהרוס את המבנים הקיימים, על מנת לבנות וילה אחת גדולה. עוד נודע ל"גלובס" כי העסקה נחתמה בחודש שעבר, וכי אבנר מתכוון לעבור להתגורר במושב, ממזרח לנתניה, בעוד כשנה וחצי.

את אבנר ייצג בעסקה עו"ד אמיר עמר ממשרד עמר, רייטר, ז'אן, שגיא כהן ושות', ואת המוכרים ייצג עו"ד אמנון שורק ממשרד המבורגר-עברון. מדובר בעסקה היקרה ביותר שנסגרה בתקופה האחרונה בבית יצחק.

לדברי מייקל ישראל סת"ם, מבעלי סוכנות התיווך שיבומי - המתמחה בנכסי יוקרה ובנחלות ביישובים כפריים, בעיקר באזור השרון - מחירי המשקים החקלאיים שממוקמים בפנים המושב ולא בשוליו "יכולים להגיע ל-8 מיליון שקל ואף יותר בעבור נחלה של 15 עד 20 דונם".

בית יצחק הוא אחד מיישובי עמק חפר שמעורר עניין רב בעת האחרונה, ולמרות עליות המחירים בו, "הוא עדיין נחשב זול יותר ממושבים אחרים באזור, כגון בצרה, אם כי הפערים הולכים ומצטמצמים", אומר סת"ם.

במארס השנה דיווח "גלובס" כי במסגרת פרישתו, יקבל אבנר סל של הטבות, הכולל, בין השאר, מענקי שימור לפי הסכם העסקתו כמנכ"ל, בונוס מיוחד בגובה מכפלה של 150% משכרו החודשי במספר השנים שהועסק בחברה (חמש), וכן האצת ההבשלה של האופציות שעדיין לא הבשילו והוקצו לו בעבר. לפי הערכות, שווי הטבות אלה כמה מיליוני שקלים.

תגובת אבנר טרם התקבלה.