מחר: גיליון מיוחד למגזין "פירמה" - "משרד הפרסום של השנה"

הדירוג יציג את משרדי הפרסום שעשו את פריצת הדרך המשמעותית ביותר השנה ■ עורך "פירמה", רותם דנון: "הסקרנות והמתח העצומים בקרב משרדי הפרסום רק משמחים אותנו"

מגזין "פירמה" של "גלובס" משיק גיליון מיוחד בו הוא בוחר את "משרד הפרסום של השנה". גם בשנה זו החליטו ב"פירמה" להמשיך במסורת שהחלה בשנה שעברה - לייצר מודל ייחודי המודד את הישגי כל משרדי הפרסום הישראליים.

הדירוג יציג את המשרדים שעשו את פריצת הדרך המשמעותית ביותר השנה. הוא בוצע על-פי מגוון גדול של נתונים שנאספו בחודשים האחרונים ותוך שיחות והתייעצויות עם בכירי ענף הפרסום בארץ.

המדידה מתבצעת על פני קשת רחבה של פרמטרים, וביניהם: הצמיחה היחסית של המשרד ביחס לשנה הקודמת וביחס לענף כולו; מספר הפרסים שקיבל המשרד בארץ ובעולם; רמת נאמנות המשרד אל מול הלקוחות; המשרד שזכה להתייחסות החיובית הגדולה ביותר בכלי התקשורת; המשרד שיצר יותר שיחות ברשת האינטרנט; סקר עובדים שקבע באיזה משרד הכי כיף לעבוד; סקר מפרסמים שקבע מיהו משרד הפרסום המוערך ביותר; ועוד.

לדברי רותם דנון, עורך "פירמה", "הגיליון החגיגי והענק שיכתיר את משרד הפרסום של השנה יעסוק כולו בפרסום. תהליך העבודה חשף נתונים מרתקים על מצב הענף, שעליו עברה אחת השנים הטובות מזה זמן רב. משרדים רבים הראו פריצת דרך משמעותית, הן בזירה העסקית והן בזירה הקריאייטיבית. הסקרנות והמתח העצומים בקרב משרדי הפרסום לקראת יציאת הגיליון רק משמחים אותנו".

מגזין "פירמה" יופץ למנויי "גלובס" מחר, יום ג', 19.10.2010.