הנפקה ישראלית ראשונה ב-3 שנים: PeerTV בדרך לבורסת לונדון

החברה, שמפתחת פתרונות להעברת שידורי וידאו וטלוויזיה באינטרנט, מתכוונת לגייס עד 6 מיליון לפי שווי של עד 20 מיליון ליש"ט (כ-114 מיליון שקל)

חברת הטכנולוגיה הישראלית פיר טי.וי (PeerTV) הגישה הבוקר טיוטת תשקיף לגיוס הון בבורסת ה-AIM של לונדון. החברה, שמפתחת פתרונות להעברת שידורי וידאו וטלוויזיה על גבי רשת האינטרנט, מתכוונת לגייס עד 6 מיליון בבורסת AIM לפי שווי של עד 20 מיליון ליש"ט (כ-114 מיליון שקל), ולפי מחיר מניה שינוע בין 0.62 פני ל-0.72 פני.

החברה מתכוונת להנפיק למשקיעים כ-30% מהון מניותיה, בדילול מלא. בכוונתה לנצל את תמורת ההנפקה לצורך מימון פיתוחה העסקי וניצול הזדמנויות בשווקים בהם היא פועלת. את ההנפקה יוביל הברוקר הבריטי ליברטאס (Libertas). יצוין, כי מדובר בהנפקה הראשונה מזה למעלה מ-3 שנים של חברה ישראלית בבורסה בלונדון.

פיר טי.וי הוקמה על ידי חיים בכור ואיתמר דרורי, והיא מנוהלת על ידי רוני יגרמן. החברה פיתחה טכנולוגיה, המאפשרת לספקי התוכן השונים להעביר תכנים רב ערוציים, בכללם גם שידורים ישירים ותכני VOD, לממירי טלוויזיה, וזאת על גבי פלטפורמת האינטרנט הציבורית. הפתרון של החברה מאפשר הפצת תכנים יציבה, עקבית ואיכותית ובעלויות הנמוכות מעלות שידור הטלוויזיה המסורתי. קהל היעד העיקרי של החברה הם ספקי תוכן טלוויזיוני.

החברה סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2010 עם הכנסות של כ-5 מיליון דולר לעומת כ-3.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד . את החצי הראשון של שנת 2010 סיימה החברה עם רווח של כ-200 אלף דולר.

רוני יגרמן, מנכ"ל פיר טי.וי, אמר כי "שוק האינטרנט-TV הוא הזדמנות גדולה עבור PeerTv. ישנם שינויים מהותיים המתרחשים כיום, שישנו את תעשיית הטלוויזיה בשנים הקרובות. האינטרנט מאפשר לספקים של תכנים ייחודיים ומתמחים להפיץ תכנים אלה ישירות לקהלי היעד שלהם ברחבי העולם. הטכנולוגיה של פיר טי.וי מאפשרת לספקי התוכן לנצל הזדמנות זו. אנו רואים את ההנפקה כאבן דרך משמעותית במסגרת פיתוח הפעילות שלנו והרחבת בסיס ההון לצורך הצמיחה העתידית של החברה".