למרות הכל: דירת 3 חדרים בגני אביב בלוד נמכרה ב-640 א' ש'

הפשע משתולל? לוחמי מג"ב מסיירים ברחובות? זה לא מה שמטריד את רוכשי הדירות בתקופה זו ■ לפי נתוני אנגלו סכסון, דירות 3 חדרים בלוד נמכרות ב-400 אלף שקל ומעלה

העיר לוד לא ירדה בתקופה האחרונה מהכותרות בשל גל הפשיעה ששטף את העיר, בעיקר על רקע רציחות בגין "כבוד המשפחה" במגזר הערבי. אוכלוסיית לוד מורכבת משליש ערבים ושני-שלישים יהודים. משטרת ישראל הסתייעה בכוחות מג"ב וראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז על כוונתו לרשת את העיר במצלמות אבטחה - אך כל זה לא מפריע לרוכשי הדירות.

סוכנות התיווך אנגלו סכסון דיווחה היום (ה') על מספר עסקאות שביצעה בשכונת גני אביב שבלוד, ובהן דירת 3 חדרים בגודל 78 מ"ר בקומה 8 (עם מעלית וחניה), שנמכרה ב-640 אלף שקל. דירת 3 חדרים ברחוב תלתן בגודל 64 מ"ר בקומה שנייה וללא מעלית נמכרה בחצי מיליון שקל.

יש לציין כי שכונת גני אביב נחשבת לשכונה הטובה בלוד, מה גם שהמחירים שם זולים הרבה יותר בהשוואה לערים אחרות באזור המרכז. כך, למשל, דירת גג 5 חדרים בגודל 100 מ"ר (פלוס 50 מ"ר גג) - אך ללא מעלית - נמכרה ב-760 אלף שקל.

לשם ההשוואה, אנגלו סכסון מדווחת גם כי מכרה דירת 5 חדרים בחדרה תמורת 860 אלף שקל (קומה 3 עם מעלית וחנייה). דירות 3 חדרים בפחות ממיליון שקל, שנחשבות למוצר נדיר באזור ת"א והמרכז, נמכרה בעיר בת ים תמורת 655 אלף שקל - אך מדובר בדירה הממוקמת בקומה 4 ללא מעלית וללא חנייה.