צפו בווידיאו: ספינת התענוגות הגדולה בעולם - מה יש שם?

הספינה היוקרתית "פיתוי הימים" יצאה בסוף השבוע להפלגת הבכורה שלה מפינלנד, כשהיא משאירה מאחור את כל מה שהכרתם עד היום על ספינות יוקרה

במבט ראשון היא נראית כמו בניין בגודל של 4 מגרשי כדורגל שצף על המים, אבל זוהי ספינת הפאר הגדולה בעולם שיצאה בסוף השבוע להפלגת הבכורה שלה מנמל בפינלנד אל נמל פורט לודרדייל בפלורידה, ארה"ב.

רבים עצרו אתמול (א') את נשימתם שעה שהספינה, שזכתה לשם "פיתוי הימים" (Allure of the Seas), עברה תחת הגשר בדנמרק כשהיא מותירה מרווח של סנטימטרים ספורים בלבד ממנו. למרבה המזל, היא עשתה זאת בהצלחה תוך הפגנת יציבות מרשימה במיוחד.

בניית הספינה - ששוויה מוערך בכמיליארד ליש"ט - החל על-ידי בעל המספנה STX בפינלנד בחודש פברואר 2008, והיא מיועדת להכיל 8,300 נוסעים בני-מזל שיהנו משלל פינוקים שנמצאים עליה.

לא רק מבחוץ היא מרשימה. בתוך הספינה תגלו שני אולמות ריקודים, תיאטרון שמכיל 1,380 מושבים ואולם החלקה על הקרח. בנוסף, נוסעי הספינה היוקרתית יוכלו ליהנות ממספר בריכות, ספא, חדרי כושר, מגרש כדורסל, פאבים, מסעדות ובתי-קפה.

ואם כל זה לא יספיק לנוסעים כדי להעביר את הזמן על הספינה הענקית, עומד לרשותם רחוב שלם של חנויות שנבנה סמוך לפארק עם עצים.