פרויקט המכוניות הגדול: נ' כמו ניסן

צפו בתמונות מפרויקט MANTALK המלא - כל דגמי 2011 בישראל: 200 יחידות של ניסן ג'וק - על הכבישים כבר השנה

ניסן

מיקרה

המיקרה החדשה היא כבר לא "סמל אופנה מוצהר" כמו קודמתה בעלת העיצוב יוצא הדופן. יש לה עיצוב יותר בוגר ורבוע, עם פרופורציות שנוטות יותר לרוחב מאשר לגובה.

ניסן מיקרה
 ניסן מיקרה

מה חדש?

בסיס גלגלים גדול יותר, מרחב ישיבה משופר משמעותית מאחור, איכויות ייצור משודרגות ומנוע 1.2 ליטר סופר-חסכוני, שמשודך לתיבה אוטומטית רציפה. זו גם מכונית קטנה שמיועדת להשיג ציוני בטיחות של מכוניות גדולות יותר. היא תיוצר במגוון בסיסי ייצור בעולם, כולל בהודו, ועדיין לא ידוע מהיכן תגיע אלינו המכונית.

ניסאן מיקרה
 ניסאן מיקרה

מתי וכמה?

בינואר היא בארץ והמחיר יהיה תחרותי - בכיוון של המאזדה 2 , בטווח מחיר של 95 עד 110 אלף שקלים.

ניסאן מיקרה
 ניסאן מיקרה

ג'וק

רשמית הג'וק החדש כבר נמצא בארץ אך השיווק המאסיבי שלו יתחיל בתחילת 2011 לאחר שתגדל הקצאת כלי הרכב לשוק הישראלי. הג'וק מיועד להתחרות בפלח הג'יפונים העירוניים מול דייהטסו טריוס אך יש לו עיצוב ו"פוזה" של רכב קופה ספורטיבי.

ניסן ג'וק JUKE
 ניסן ג'וק JUKE

מה חדש?

לכלי יש אורך של סופר-מיני טיפוסי ובסיס גלגלים צנוע, אך רוחב של משפחתית אמיתית וגובה נכבד שמאפשר נגישות קלה אל התא וממנו. עיצוב הפנים הרפתקני לפחות כמו העיצוב החיצוני. המנוע בארץ הוא 1.6 ליטר עם הזרקת בנזין ישירה, שמוצע בגרסה מתונה או בגרסת טורבו קרבית עם 190 כ"ס. הגרסה החזקה גם משודכת להנעה כפולה-קבועה.

ניסן ג'וק JUKE
 ניסן ג'וק JUKE

מתי וכמה?

המשלוח הראשון המוגבל של 200 יחידות יעלה על הכביש עוד ב-2010 אך המאסה העיקרית תתחיל בסביבות ינואר.

ניסן ג'וק JUKE
 ניסן ג'וק JUKE

עוד בקנה:

במחצית השנייה של השנה תתחיל ניסן לייצא את ה-TIIDA החדשה מהמפעל שלה במקסיקו. זו תהיה מכונית יותר קונפורמיסטית ופחות מוזרה מהנוכחית, וגם היא תצויד במנוע ה-1.6 ליטר מהדור החדש של ניסן. אם יינתן אור ירוק להרחבת הייבוא מארצות-הברית, אנו עשויים לראות כאן ב-2011 הופעת אורח של המקסימה האמריקנית, של מכונית הפרימיום "אלטימה" ואולי גם של דגמים נוספים.