סרגון ממשיכה להתרחב באפריקה: חוזה חדש בניגריה

תספק פיתרונות אלחוטיים מתקדמים עבור רשת הדור ה-4 של חברת DOPC בניגריה ■■ מדובר בחוזה שני באפריקה מתחילת חודש נובמבר

לאחר שדיווחה בתחילת החודש על חוזה במוזמביק ממשיכה סרגון , ספקית פתרונות תקשורת להרחיב פעילות באפריקה ומדווחת היום (ג') על חוזה חדש בניגריה.

על פי ההסכם החדש תספק סרגון פיתרונות אלחוטיים מתקדמים עבור רשת הדור ה-4 של חברת DOPC בניגריה. DOPC, בונה את רשת ה-WiMAX הגדולה ביותר בבירת ניגריה (לאגוס), צפויה להשיק את רשת הדור ה-4 הגדולה ביותר בבירה הניגרית ומתכננת להרחיב את הרשת לערים נוספות כמו אבוג'ה ופורט-הארקור בתחילת שנת 2011.

מסרגון נמסר כי פתרונות ה- backhaul האלחוטיים של החברה יסייעו ל-DOPC להגדיל את קצב העברת הנתונים על גבי תשתיות התקשורת שלה בעלות נמוכה ותוך ניצול מירבי של משאבי הרשת. סגן יו"ר DOPC, מאהש סאדוואני, אמר כי סרגון עוזרת לחברה להביא לניגריה את כל היתרונות של העידן הדיגיטלי. "הלקוחות שלנו יוכלו ליהנות בקרוב מאוד, ממגוון רחב של תכנים בידוריים ועיסקיים, תוך מתן שירות מעולה", אמר.

נשיא ומנכ"ל סרגון, עירא פלטי אמר כי הפיתרונות המגוונים של של סרגון מספקים רוחב פס גבוה יותר, בכל תרחיש פרישה אפשרי. "שילוב הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, עם הגישה החדשנית של DOPC יאפשר מתן שירותי פס רחב במהירות גבוהה לאלפי תושבים בניגריה", אמר פלטי.