פרץ בכנס שדרות לטייקונים: "תנו עוד כסף לעובדים שלכם!"

גלובס tv פרץ: "אני מתקומם אל מול חגיגות והפסטיבלים שעושים לכל טייקון שבא לתרום מיליון שקל לבית תמחוי או אוניברסיטה. אל תשלם לבית תמחוי - תן עוד כסף לעובדים שלך! תן להם להתפרנס בכבוד!" ■ שטייניץ תקף את הערבים והחרדים בכנס שדרות - והותקף בעצמו

ח"כ עמיר פרץ (העבודה) נשא היום נאום לוחמני במיוחד נגד בעלי היום בכנס שדרות לחברה. אתר "גלובס" העביר בשידור חי את דבריו.

את דבריו פתח בביקורת לא רק כלפי בעלי ההון אלא גם כלפי הנוכחים בקהל, ואמר להם: "רובכם פותחים עיתונים אבל לא שמים לב למדורים הכלכליים ולא רואים כמה הטייקונים התעשרו על חשבונכם וכמה גובים מכם".

בהמשך התפנה פרץ לשגר חצים בבעלי ההון: "אני מתקומם אל מול חגיגות והפסטיבלים שעושים לכל טייקון שבא לתרום מיליון שקל לבית תמחוי או אוניברסיטה. אל תשלם לבית תמחוי - תן עוד כסף לעובדים שלך! תן להם להתפרנס בכבוד!".

פרץ התייחס גם למאבק ראשי הרשויות המקומיות מול משרד האוצר בנושא התקציבים ואמר: "פעם כשראשי הרשויות היו מאיימים בשביתה היו מתייחסים אליהם ברצינות. היום אף אחד לא מעניין אותו".

פרץ התייחס גם לסוגיית שכר המינימום והלנות השכר במשק ואמר: "במדינת ישראל יש תמריץ לבצע עבירות על חוקי העבודה". בהמשך הוא טען: "אנחנו חברה אחת מאוד קטנה שכולם משפיעים על כולם; הגיע הזמן שהאחריות החברתית שלנו תתפוס מרחב יותר גדול".