תקציב הפרסום של מיטב עובר לבאומן-בר-ריבנאי

היקף תקציב הפרסום של בית ההשקעות מיטב צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל בשנה

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של בית ההשקעות מיטב - כך נודע ל"גלובס". היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל בשנה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2010 פרסמה מיטב בהיקף כולל של כ-8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-2.4 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2009 עמד היקף הפרסום של מיטב על כ-7.2 מיליון דולר, וב-2008 על כ-4.5 מיליון דולר במחירי מחירון.

משרד הפרסום האחרון עמו עבדה מיטב היה מקאן-אריקסון. מיטב חברה למשרד לפני המשבר הכלכלי של 2008, שבו כל בתי ההשקעות הצטיידו במשרדי פרסום גדולים שיצרו עבורם קמפיינים מאסיביים במדיה. הסלוגן שהוביל אז את פרסומי מיטב היה "המצפן שלך בשוק ההון", והקמפיין כלל בנוסף לעיתונות גם כמות לא מבוטלת של פרסום בטלוויזיה.

בזמן המשבר הכלכלי הורידו בתי ההשקעות בבת-אחת את הווליום הפרסומי והורידו כמעט את כל הקמפיינים. התנהלות זאת פגעה אז בלא מעט ממשרדי הפרסום שהתקציבים המנופחים של בתי ההשקעות היוו עבורם מנוע צמיחה בלתי מבוטל. דווקא באומן-בר-ריבנאי כמעט ולא נפגע אז בתחום זה, והחיסרון שלו - היעדר תקציב בית השקעות - הפך ליתרון.

מאז המשבר עבדה מיטב באופן עצמאי והתמקדה בעיקר בפרסום בעיתונות הכלכלית. עתה, עם חלוף המשבר, עומד על הפרק הליך של מיתוג מחדש.

מיטב הינו אחד מבתי ההשקעות הגדולים והוותיקים בישראל, המנהל למעלה מ-33 מיליארד שקל במגוון מוצרי השקעה, בהם קרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות השתלמות ופנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל, ופעיל באמצעות חברות-בנות גם בתחומי ניהול הסיכונים, ההנפקות והברוקראז'. בית ההשקעות מיטב נוסד בשנת 1979 על-ידי צבי סטפק (יו"ר ומנהל השקעות ראשי) ושלמה סימנובסקי ומנוהל על-ידי אילן רביב.

לדברי אילן רביב, מנכ"ל מיטב, "מיטב הפך בשנה האחרונה לאחד מבתי ההשקעות הגדולים בארץ, בזכות שילוב של מיזוגים עם צמיחה פנימית. בעקבות זאת גדלו גם הצרכים שלנו בתחום הפרסום, והחלטנו שיש לשתף פעולה עם משרד פרסום מוביל, שיוכל להצעיד אותנו קדימה ולתרום לנו מניסיונו העשיר בתחום חשוב זה".