צפו: קמפיין דיזל עם סטודנטיות בעירום מסעיר את ארה"ב

"חזון אקדמי": חברת הג'ינסים שכרה את מתחם ביה"ס למשפטים של אוניברסיטת ברוקלין וצילמה בו פרסומת, במסגרתה דוגמניות משחקות מחבואים בעירום חלקי ■ ההנהלה: הונו אותנו

חברת דיזל האמריקנית מעוררת בדיוק את מה שהיא הכי אוהבת לעורר - סערה: יצרנית הג'ינסים הפופולרית צילמה לאחרונה סרטון פרסומת פרובוקטיבי במסגרת הקמפיין החדש שלה בבית-הספר הגבוה למשפטים של אוניברסיטת ברוקלין בארה"ב.

דיזל / צלם: אתר דיזל
 דיזל / צלם: אתר דיזל

החברה פנתה לאוניברסיטה במהלך אחת החופשות בה לא שהו הסטודנטים בקמפוס וביקשה לשכור את ספריית המתחם כדי לצלם בה פרסומת לג'ינס. בפרסומת נראים הודגמנים והדוגמניות של החברה כשהם משחקים "מחבואים" בעירום חלקי (מאוד) בין מדפי הספרים ושטחי הלימוד עמוסי הספרים של בית-הספר.

דיזל / צלם: אתר דיזל
 דיזל / צלם: אתר דיזל

עם היוודע אופי הפירסומת, בבית-הספר התרעמו לאור התמונות הלא צפויות: "כשדיזל נתנו את האישור לצילומים האלה, מה שהבנו הוא שבמרכז הפרסומת עומדים הג'ינסים ולא מה שלובשים או לא לובשים מתחתיהם", אמרו גורמים רשמיים באוניברסיטת ברוקלין. "אנחנו לא רוצים ליצור את הרושים שאופי הסרטון כפי שהוא מוצג אושר על-ידינו".

דיזל / צלם: אתר דיזל
 דיזל / צלם: אתר דיזל

סטודנטים בקמפוס אמרו גם הם כי ללא ספק בהנהלה חשים מובכים באשר לפרסומות ולהשפעתן על תדמית האוניברסיטה. "הבטיחו להם כנראה שיהיה מדובר בצילומים בטוב טעם - וכנראה שההגדרות שלהם לטוב טעם קצת שונות".