צפו בתמונות: תושבי חוץ "מטיסים" את מחירי הנדל"ן בנתניה

עושים שכונה: פרויקט "אופרה על הים" על חוף נתניה קורץ למשקיעים זרים ■ זוג מאירלנד רכש לפני מספר חודשים דירה בקומה ה-22 תמורת 2.2 מיליון שקל

כשמדברים על תושבי החוץ שרוכשים דירות בישראל וגורמים לחלק מעליית המחירים, מדברים בין היתר, על פרויקטים כמו "אופרה על הים" בנתניה. הפרויקט, שני מגדלים בשדרות ניצה, נמצא ממש על קו החוף.

האזור נחשב ליוקרתי ביותר בנתניה, ומאופיין בריבוי של תושבי חוץ. במהלך השיווק והאכלוס של המגדלים, הקפידו היזמים, נחום עזרא ואהרון טביביאן, שנשמע על הזרים המתעניינים. כך קראנו לפני שנתיים על תושב רוסיה שרכש פנטהאוז תמורת 8 מיליון שקל, ועל זוג מאירלנד שרכש לפני מספר חודשים דירה בקומה ה-22 תמורת 2.2 מיליון שקל.

באתר של "אופרה על החוף" קשה לפספס את ההעדפה הברורה לקונים מבחוץ. בוני האתר מקפידים לפנות אל הלקוחות באנגלית בלבד, והמקום מתואר כ"ריביירה הישראלית". לרוכשים הפוטנציאלים מציעים שם ספא פרטי הכולל בריכה, ג'קוזי וחדר כושר. הפרויקט כולל גם פארק על שטח של כ-6,500 מ"ר. וכמובן, יש גם שומר בלובי. התענוג עולה, ועולה הרבה.

בניגוד למה שקורה במרכז הארץ, קשה לטעון שתושבי החוץ גורמים לניפוח המחירים, משום שגם בבניינים אחרים בסביבה לא תמצאו זוגות צעירים. האזור לא מיועד להם. ובכל זאת, מעניין להצביע על המגמה של דירות הפאר בנתניה, הרחק מגוש דן.

אופרה על הים נתניה
 אופרה על הים נתניה