לזה יש כסף: בית "האח הגדול" ייהרס - וייבנה מחדש

הווילה תיהרס ותיבנה מחדש על-ידי חברת הבנייה לוינשטין בהשקעה של מיליוני שקלים

בזמן שעם ישראל ונבחריו נאבקים במצוקת הדיור ובמחירי הנדל"ן הגואים, בעולם הטלוויזיה רודף הרייטינג אפשר בהינד עפעף להרוס וילה חדשה שנבנתה אך לפני שנה ולבנות אחת חדשה על הריסותיה, בהשקעה של כמה מיליוני שקלים - רק כדי לספק את תאוות הצופים.

זה בדיוק מה שתעשה חברת הבנייה לוינשטין עבור זכיינית ערוץ 2 קשת, שבונה בימים אלה בית חדש לעונה החדשה של סדרת הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" - אולי הבית המפורסם ביותר בישראל - כך נודע ל"גלובס".

על-פי הערכות בענף, עלות בניית הבית - שתימשך חודש ימים ותתבצע במשך כל שעות היממה - נאמדת בכמיליון שקל עד 2 מיליון שקל. יצוין כי מתחם "האח הגדול" בנווה-אילן משתרע על כדונם וחצי, כאשר הבית עצמו משתרע על 700 מ"ר בנוי.

קבוצת לוינשטין, שבונה בימים אלה פרויקטים עממיים בהרבה למגורים באור-עקיבא, בגני-תקווה ובמודיעין, בונה את בית "האח הגדול" זו הפעם השנייה, עבור העונה השלישית שתחל בדצמבר.

מהחברה נמסר כי "הבנייה מחדש של בית 'האח הגדול' כוללת הריסה של כל מה שהיה עד כה ובנייה מהיסוד. הבית יכלול חידושים עיצוביים שייחשפו בקרוב".

שאול לוטן, מנכ"ל קבוצת לוינשטין, מסר כי "הזמן הריאלי שאמור לקחת לעבודה על בית בסטנדרט ובגודל כמו זה של בית 'האח הגדול' הוא לפחות פי שניים מהזמן העומד לרשותנו".

הוא הוסיף כי "נדרש לזה מספר רב מאוד של קבלני משנה וספקים, כשאחד תלוי בשני, וצריך לעשות את הכול בזמן קצר מאוד וברמת הגימור הגבוהה ביותר".

לוטן מסביר כי "העבודה האינטנסיבית כוללת פירוק קירות פנים, חיפויי הקירות, ריצוף משטחים של מאות מטרים רבועים, פירוק והכנת תשתית ומערכת אינסטלציה, בנייה של כל הקירות - והכול, כמובן, תוך התחשבות במצלמות שמפוזרות בבית".