אמיליה גייסה בשלב המכרז הציבורי כ-21 מיליון ש' נוספים

הגיוס - באגרות חוב צמודות מדד ■ המכרז נסגר בביקוש יתר של 160% ובריבית של 6.5%, הנמוכה מריבית המקסימום ■ החברה השלימה גיוס כולל של כ-81 מיליון שקל

אמיליה פיתוח , חברת השקעות העוסקת בתחומי התעשייה, הודיעה היום (ד') כי השלימה בהצלחה גם את השלב הציבורי של גיוס סדרת אגרות חוב צמודות מדד. הגיוס הציבורי עמד על כ-21 מיליון שקל ונסגר בביקוש יתר של 160% ובריבית של 6.5%, הנמוכה מריבית המקסימום.

בנוסף לשלב הציבורי, גייסה החברה 60 מיליון שקל בשלב המוסדי כך שסך הגיוס הינו בהיקף של כ-81 מיליון שקל. תמורת ההנפקה צפויה לשמש, בין השאר, להמשך השקעות וצמיחת החברה.

תמי גוטליב, יו"ר הדירקטוריון מסרה כי "היקף הגיוס והביקושים הגבוהים שנרשמו מהווים הבעת אמון מצד המשקיעים בחברה, בהנהלה ובאסטרטגיה העסקית שלנו. הצלחת הגיוס בולטת לאור אי הוודאות השוררת בשווקים בשבוע האחרון מצד אחד וכן לאור העובדה כי הריבית על אגרות החוב נסגרה בשיעור הנמוך משיעור המקסימום".

כאמור, אגרות החוב שהונפקו צמודות למדד ונושאות ריבית שנתית בשיעור של 6.5% אשר תפרע בתשלומים חצי שנתיים החל ממאי 2011. קרן אגרות החוב תפרע בששה תשלומים שנתיים החל מנובמבר 2013 ועד שנת 2018 כך שמשך החיים הממוצע של אגרות החוב יעמוד על כ-4.7 שנים.