ווקלטק מעלה תחזיות ומכנסת אסיפת בעלי מניות

ווקלטק צופה הכנסות פרופורמה של בין 117 ל-125 מיליון דולר ב-2010 ■ הנהלת ווקלטק מצפה שמספר העובדים יישמר ברמות הנוכחיות

חברת ווקל-טק , הודיעה על אסיפת בעלי מניות שתתקיים ב-17 בדצמבר 2010. ייפויי הכוח של ווקלטק כבר הוגשו ונשלחו לבעלי המניות הרשומים.

בנוסף עדכנה הנהלת החברה את תחזיותיה. ווקלטק צופה הכנסות פרופורמה של בין 117 ל-125 מיליון דולר ב-2010. ב-16 ביולי השנה החברה העריכה קודם לכן הכנסות של בין 110 ל-125 מיליון דולר.

בשיחת ועידה באותו יום, החברה אמרה שייתכן שהתחזית הזאת היא שמרנית. יתר על כן, ווקלטק מצפה לעמוד בתחזית שלה לרבעון השני שנמסרה בהודעה שלה לעיתונות מה-20 ביולי. בהתאם לתחזית, ווקלטק מצפה להרוויח ברבעון השלישי של 2010. תזרים המזומנים חיובי, לפני פריטים יוצאים מהכלל כולל רווח או הפסד מהשקעות, משום ששולי הרווח ביולי ממשיכים להיות חזקים מאוד וגדלו ביותר מ-5 מיליון דולר.

אחרי המיזוג עם magicJack/YMAX ביולי, החברה המאוחדת צמצמה באופן דרסטי את מספר העובדים בחברת האם ובחברות הבנות שאותן רכשה או איתן התמזגה. הנהלת ווקלטק מצפה שמספר העובדים יישמר ברמות הנוכחיות כשהיא מתכוננת לפוטנציאל של צמיחה גבוהה.

ווקלטק תגיש בדצמבר את הדוחות הכספיים הסקורים לששת החודשים הראשונים של 2010 של YMAX שלפני המיזוג ואת המספרים הסקורים לרבעון השלישי של החברות המאוחדות אחרי המיזוג. כדי לעשות זאת באופן היעיל ביותר, ההגשה הזאת חייבת להתרחש אחרי אסיפת בעלי המניות. לאחר מכן החברה מצפה להגיש את הדוחות הכספיים הרבעוניים והשנתיים המבוקרים באופן סדיר.

החברה מצפה להתחיל את ההפצה של magicTalk בדצמבר, ורשמה כבר 100,000 הורדות בטא חינם. מדובר בסביבות 10,000 הורדות ליום מבלי להודיע לציבור שמחפשים מתנדבים. בגרסה הסופית יהיו מספר שיפורים. בווקלטק מאמינים שאיכות הקול כעת כשמשתמשים באוזניות עם HD או אפילו כשמשתמשים ברמקולים ומיקרופון היא ללא השוואה ופשוט הטובה ביותר שנשמעה אי פעם ביישום קול עם פריסה בקנה מידה גדול. כשתופיע הגרסה הסופית, תפורסם הודעה לעיתונות מקיפה יותר על magicTalk.