BOS סוגרת החברה הבת ותרשום מחיקה של 660 אלף דולר

שלוש שנים אחרי ששילמה כ-5.5 מיליון דולר על רכישת Summit Radio מארה"ב, BOS סוגרת את פעילות החברה. BOS (סימול: BOSC) מראשון לציון מספקת פתרונות RFID ושרשרת אספקה. החברה דיווחה לפני מספר שבועות על ירידה בהזמנות מצד אחד הלקוחות הגדולים של החברה הבת האמריקנית סאמיט.

בכנס משקיעים אמר נשיא BOS, אבידן זליכובסקי, כי "סאמיט פעילה בשוק מטוסי המנהלים, ו-2009 הייתה שנה מזעזעת בשוק הזה. גם היום השוק מורכב מאוד. אחד הלקוחות שלנו הוריד בשלושת החודשים האחרונים את ההזמנות בצורה משמעותית, אבל לא מדובר בסיום הקשר עם הלקוח. יש ירידה, שאנחנו בודקים את משמעותה".

אתמול נגמרה הבדיקה. BOS דיווחה שסאמיט הגישה לבית המשפט האמריקני בקשה לפשיטת רגל. כתוצאה מסגירת החברה, BOS תרשום מחיקה שאינה במזומן בהיקף של 660 אלף דולר ברבעון הרביעי. זליכובסקי אמר בהודעת החברה, כי ב-2009 סאמיט הפסידה 3 מיליון דולר ובשלושת הרבעונים הראשונים של 2010 הפסידה עוד כ-70 אלף דולר. במקביל, לסאמיט יש חוב בנקאי בסך 3.5 מיליון דולר.

"הפעולה תסיים את אי הוודאות סביב פעילות שרשרת האספקה שלנו בארה"ב", אמר מנכ"ל BOS, יובל וינר. הוא ציין שהחברה מרחיבה את פעילותה בתחומי ה-RFID (טכנולוגיה תחליפית לבר-קוד) ואת נוכחותה הגלובלית בתחום שרשרת האספקה, באמצעות הפעילות הישראלית.