בקרוב בוועידת ישראל לעסקים: ארה"ב וסין בקרב איגרוף

ועידת ישראל לעסקים תעלה מושב דיון מיוחד: "כלכלה גלובלית, בנקאות עולמית - ארה"ב וסין מורידות את הכפפות" בהנחיית ז'אן מישל סיקס ■ הוועידה תתקיים ב-12-13 בדצמבר

מדינות רבות מחזקות או מחלישות את המטבע המקומי שלהן במטרה לייצב את כלכלתן. בעידן הגלובליזציה, שינוי בערכו של מטבע אחד משפיע מיד על כלכלה של מדינת אחרת. ועידת ישראל לעסקים 2010 של "גלובס" תעלה השנה את מושב הדיון "כלכלה גלובלית, בנקאות עולמית - ארה"ב וסין מורידות את הכפפות", שבמסגרתו ידונו בנושאים כמו מלחמת המטבעות, מי מכתיב את מדיניות המטבע בעולם; מי השחקן החזק יותר, ארה"ב או סין; היכן יצוץ המשבר הבא; ועוד.

את המושב ינחה ז'אן מישל סיקס, כלכלן ראשי Standard & Poor's EMEA. עוד ישתתפו: מרשל גיטלר אסטרטג בינלאומי ראשי, Deutsche Bank AG; פרנסואה אנרו יו"ר בנק ההשקעות רוטשילד; פרופ' אורויל של, ראש מרכז יחסי סין-ארה"ב, Asia Society; ופרופ' ד"ר ג'ון קסטי, עתידן, חוקר ראשי במכון הבינלאומי, Applied Systems Analysis, אוסטריה.

ועידת ישראל לעסקים 2010, הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן כלכלה גלובלית משתנה וסדר עולמי חדש בעידן שלאחר המשבר.

הוועידה תארח דמויות מפתח בכלכלה הבינלאומית והישראלית בתחומי הפיננסים, הנדל"ן, האנרגיה והתשתיות, התקשורת והמדיה, האקדמיה והמחקר.

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס", המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי-ציבורי, תתקיים בין התאריכים 13-12 בדצמבר 2010 במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2010