AVIS תגייס את באי ועידת ישראל לעסקים לתרום לקק"ל

היקף ההשקעה בפעילות עומד על כ-100 אלף שקל ובמסגרתה תגייס אוויס את באי הוועידה לתרום לקק"ל, אשר תיטע בשמם עצים בצפון

כ-42,000 דונם נשרפו בשריפה הגדולה בכרמל, בתוכם כ-5 מיליון עצים. לדברי יו"ר קק"ל, אפי שטנצלר, "מדובר באסון האקולוגי הגדול ביותר שידעה ישראל. עשרות שנים של שיקום יעברו עד שנצליח להחזיר חזרה את הירוק לכרמל".

חברת הרכב AVIS נרתמת לשיקום יערות הצפון ותקיים פעילות שיווקית ייחודית בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" שתתקיים החל משבת הקרובה, בהשקעה של כ-100 אלף שקל.

במסגרת הפעילות, תגייס AVIS את באי הועידה לתרום לקק"ל ותקרא להם להירשם ב- "חורשה הוירטואלית" של החברה, אשר עבור כל אדם שיירשם בה, AVIS תתרום לקק"ל עץ לשיקום יערות הכרמל.

מהחברה נמסר כי: "לאור האסון שפקד בימים האחרונים את אזור הר הכרמל, AVIS בחרה להגביר מאמצים ולייחד את פעילותה בוועידת ישראל לעסקים לנושא זה. חברת AVIS תתרום לקק"ל עץ עבור כל אורח שיבקר את ביתנה במהלך הועידה ואף תעניק לו תעודה הוקרה על תרומה זו. חברת AVIS מקווה כי ביחד נוכל להגיע לתרומה של אלפי עצים."

במקביל, תאפשר AVIS ללקוחותיה השוכרים רכב בישראל ושאינם מבקרים בוועידה, להצטרף למאמץ ו"לתרום עץ" בצורה דומה בעת שכירת רכב בכל אחד מ-27 סניפי החברה ברחבי הארץ, והיא כאמור תעביר את התרומה ישירות לקק"ל.

AVIS היא חברת רכב מובילה בישראל המציעה שירותי ליסינג תפעולי, השכרת רכב בארץ ובחו"ל ומכירת רכב מיד ראשונה. לחברה מגוון של כ-32,000 כלי רכב, פרטיים ומסחריים משנות הדגם האחרונות.