בחסות הסופה: "האח הגדול" במוצ"ש גרף רייטינג של 34.3%

הסופה שהשתוללה במוצ"ש השאירה את התושבים בבית מול המסך ■ שיא חדש למהדורת השבת של חדשות ערוץ 2 בהגשת דני קושמרו - 31.2%

השבוע האחרון ברייטינג עומד בסימן שלהי אסון השריפה בצפון הארץ ופתיחת העונה החדשה של "האח הגדול".

תוכנית הריאליטי האימתנית של זכיינית ערוץ 2 קשת שוברת את כל שיאי בכורות השנים הקודמות ומספקת נתון רייטינג מרשים ביום רביעי של 35.3% ולמעלה ממיליון צופים בקרב משקי-בית יהודיים.

התוכנית של "האח הגדול" ששודרה במוצאי שבת לא התרחקה מהנתון הגבוה וסיפקה רייטינג של 34.3%.

הציפייה לתוכנית והסופה בחוץ הובילו לנתון שיא מרשים במיוחד למהדורת השבת של חדשות ערוץ 2 בהגשת דני קושמרו, שהביא לא פחות מ-31.2%.

לאחר דחייה של שבוע, תוכנית הבכורה של "השבוע" עם גיא זהר בימי שישי מספקת אכזבה לחדשות ערוץ 10, כאשר היא מספקת רק 4.6%. עם זאת, יש לציין כי התוכנית לא קודמה מתוך החלטה אסטרטגית של הערוץ. באותו זמן מביא יאיר לפיד ל"אולפן שישי" רייטינג גבוה יחסית של 18.3%.

"עובדה" של קשת פתחה גם היא את עונתה (ה-17) עם רייטינג מוצלח ביותר של 23.9%.

מהדורת החדשות המורחבת של ערוץ 2 הביאה ביום ראשון השבוע, כשהמלחמה באש בכרמל התקרבה לסיומה, רייטינג של 22.6%. לשם השוואה, ביום שידור פרק הבכורה של "האח הגדול" השיגה המהדורה 24.6%. בסך-הכול מסיימת מהדורת חדשות ערוץ 2 בהובלת יונית לוי את השבוע עם רייטינג של 23.2%.

השיבה למסלול החיים הביאה את "רוקדים עם כוכבים" של רשת ביום שני לנתון גבוה יותר של 22.8%. התוכנית האחרונה בסדרת כתבות האוכל של "כלבוטק" אינה מצליחה להשתוות לקודמותיה, אך מביאה אף היא 22.8% צפייה. באותו יום, "היפה והחנון" של ערוץ 10 סיפקה רייטינג של 15.6%.