זהבית כהן: פסגות יהיה הגוף המוביל לחיסכון לזמן ארוך

מנכ"לית אייפקס פרטנרס ישראל: "אני מקווה שבעתיד הקרוב נוכל לעמוד ולומר שיש לנו מערכת דומה לזו שיש בבנקים" ■ "המטרה שלנו היא ליצור מעל 2 מיליון לקוחות"

"אני רוצה לספר לכם היועצים מיהם הבעלים החדשים של פסגות - איפקס מנהלת 45 מיליארד דולר ברחבי העולם. רוב המוסדיים בישראל מושקעים באייפקס ולכן אנחנו חושבים כל יום איך לשמור על הכסף של כולם וליצור תשואה נאותה. אנחנו משקיעים בחברות גדולות וותיקות ובעיקר חברות מצויינות", כך אמרה זהבית כהן, מנכ"לית אייפקס פרטנרס ישראל, בוועידת ישראל ליועצים, אותה הנחה חגי גולן, עורך "גלובס", אשר התקיימה היום (א') במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2010 של "גלובס" בת"א.

לדברי כהן, "לאייפקס יש 10 משרדים ברחבי העולם והיא משקיעה ב-5 סקטורים - תקשורת וטכנולוגיה, קמעונאות וצריכה, מדיה ושירותי בריאות, וסקטור השירותים הפיננסיים. בשונה מכל הסקטורים האחרים, בעולם הפיננסי קונים רק הון אנושי".

"אנחנו מאוד מאמינים במשק ובכלכלה הישראלית. הסקטור הפיננסי חשוב לנו מאוד והגענו למסקנה שאנחנו באמת רוצים את פסגות. למעשה, החברה התמודדה עם הרכישה של פסגות בצורה טובה, אם היא מסוגלת לשרוד ולהעמיק עסקיה גם בשנה כזו קשה, אז זה מה שאנחנו רוצים".

"פסגות הוא גוף מוביל בישראל ואנחנו אוהבים חברות מובילות. אנחנו מאמינים בבית ההשקעות הזה ורוצים אותו. סיבה נוספת הן התשואות והדירוגים שפסגות קיבלה וייצרה. גם ההון האנושי הייחודי בפסגות זה דבר שממש ממש אהבנו - מצוינות זה השם האמצעי שלהם ואת זה אהבנו".

לדברי כהן, "גם הקשר עם היועצים שפסגות מנהלת היה דבר מרכזי שהוביל לרכישה שלנו, כמו גם העמידה היוצאת דופן בשנות מבחן קשות כמו שהיו ב-2008 ו-2010. השנה האחרונה וכל מה שקרה המחיש לנו מאוד את כוח העמידות של פסגות ואנחנו אוהבים את זה".

"אני מקווה שבעתיד הקרוב נוכל לעמוד ולומר שיש לנו מערכת דומה לזו שיש בבנקים", אמרה כהן. "המחוייבות היומיומית שיש בפסגות ללקוחות שלה היא זו שעזרה לאסימון ליפול ולבצע את הרכישה - זה המפתח להצלחה".

"המטרות העיקריות שלנו לעתיד הוא המשך חיזוק מפתחות ההצלחה שלנו - פסגות יהיה הגוף המוביל במשק לחיסכון לזמן ארוך. אנחנו נרצה להמשיך ולחזק את ניהול ההשקעות ועוד מפתחות מובילים שבסיסה של פסגות. המטרה שלנו היא ליצור מעל 2 מיליון לקוחות ע"י שילוב בין היועצים, קרן ההשקעות הגדולה בישראל, ובית ההשקעות הגדול בישראל", אמרה כהן בסיכום דבריה.

בהמשך נשא דברים רונן טוב, המנכ"ל החדש של בית ההשקעות פסגות. לדבריו, "אני רוצה להודות לרועי ורמוס על העבודה המדהימה שעשה בפסגות ול-800 העובדים המסורים של החברה שפועלים למענכם הלקוחות. אנחנו מתכוונים להמשיך להוביל בתחומי הפעילות שלנו ולטפח אתכם היועצים הנהדרים של פסגות".