מג'יק ממשיכה להתרחב: רוכשת חברה באפריקה ב-9 מ' ש'

העיסקה מתבצעת בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון תגיע מג'יק לאחזקה של 51%, ובשלב לאחר מכן היא תוכל להגדיל את אחזקותיה ל-75%

חברת מג'יק , חברה גלובלית המספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים, מבוססי Cloud ו-On-premise, מרחיבה את פעילותה בשוקי היעד שלה.

מג'יק מדווחת היום כי חתמה על הסכם לרכישת המפיץ שלה בדרום אפריקה, חברת מג'יקס אינטגריישן (Magix Integration) תמורת סכום כולל של עד 9 מיליון שקל (כ-2.5 מיליון דולר). העיסקה מתבצעת בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון תגיע מג'יק לאחזקה של 51%, ובשלב לאחר מכן היא תוכל להגדיל את אחזקותיה ל-75%.

מג'יקס אינטגריישן מתמחה בפיתוח ובאינטגרציה של פלטפורמות מבוססות מג'יק, וכן בתמיכה במערכות גדולות של חברות הנמנות עם הסקטורים הציבורי והפיננסי בדרום אפריקה. עם לקוחות החברה נמנות חברות תעשייתיות גדולות מדרום אפריקה ומשרדי ממשלה של המדינה.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק, מסר היום: "אנו מרוצים מאד מהרכישה הנוכחית של המפיץ הדרום אפריקאי המרחיבה את פעילותנו הגלובאלית ומתווספת ל-13 הסניפים של מג'יק בעולם. אנו מצפים כי מהלך זה יתרום לצמיחה העסקית ויחזק נוכחותנו באזור זה".

מג'יק, שמניותיה יצטרפו בעדכון הקרוב אל מדד "יתר 50" של הבורסה בתל-אביב, סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם עליה של כ-56% בהכנסותיה לכ-63.6 מיליון דולר ועם עליה חדה של כ- 111% ברווח הנקי (Non-GAAP) של כ-6.8 מיליון דולר.

ממאזנה של חברת מג'יק עולה, כי נכון ליום ה-30 בספטמבר 2010, היו בקופתה מזומנים, שווי מזומנים,פיקדונות והשקעות לזמן קצר בהיקף כולל של 26 מיליון דולר. עוד עולה ממאזן החברה, כי הונה העצמי של חברת מג'יק עומד על כ- 64.4 מיליון דולר, ומהווה כיום כ- 74% מסך כל המאזן.