שיכון ובינוי חונכת מתחם קניות בבאר-שבע בהשקעה של 160 מיליון שקל

מתחם "השדרה השביעית" בבאר-שבע יכלול שדרת חנויות פתוחה תחת כיפת השמיים ■ תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן: "זה אזור מוכה מסחר, וצריך לעשות משהו שונה"

חברת שיכון ובינוי נדל"ן מקבוצת אריסון חונכת היום (ג') את "השדרה השביעית" בבאר-שבע, בהשקעה של 160 ממיליון שקל. מדובר בשדרת חנויות פתוחה תחת כיפת השמיים, הבנויה בהתאם למודל ה-Street Mall. השדרה משתרעת על שטח של 12 אלף מ"ר ואורכה כ-250 מ"ר. בשדרה יפעלו 89 עסקים, אשר התפוסה בעת הפתיחה עומדת על 95%. מחירי השכירות במתחם עומדים על 130-150 שקל למ"ר.

תמהיל האופנה בשדרה מורכב ממספר מותגים גבוהים, כמו טופ שופ, קנת קול, וינס קמוטו, אן קליין ונאוטיקה, מרשתות המעצבים דורין פרנקפורט, סיגל דקל ודפנה לוינסון, וכן מהרשתות סולוג, אפרודיטה וכיתן.

בשדרה יפעלו גם רשתות הקפה רולדין וקפה גרג, רשתות ההנעלה Yoopi וניין ווסט וכן עסקים נוספים, כמו סטימצקי, באג מחשבים, מקדונלד'ס ואופטיקה הלפרין.

"זה אזור מוכה מסחר, והיה ברור לנו שאם אנחנו רוצים להצליח, אנחנו צריכים לעשות משהו שונה", אומר תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן.

מדוע רשתות האופנה הגדולות לא בשדרה?

"הרשתות הגדולות זקוקות לשטחים גדולים וזה לא מתאים לקונספט של השדרה. עם זאת, נכניס את אחד המותגים של החברות הגדולות".

במי תתחרו?

"אנחנו ממוקמים צמוד לביג ואנחנו לא מתחרים בו, אלא מזינים אחד את השני. החנויות בביג גדולות ואילו אצלנו אלה חנויות בוטיק ומקום להסתובב בו. השדרה היא לא קניון ולכן היא לא מתחרה בעזריאלי".