דודיק כץ מצטרף כשותף וכמנכ"ל למשרד הפרסום AVRAHAM

‎‎כץ מסיים את תפקידו כמשנה למנכ"ל הסחר ב"גלובס"‏ ■ מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון: "מצאתי בו חבר טוב, כישרון נדיר, עם יצירתיות מבריקה והישגים יוצאי דופן"

‎‎דודיק כץ, משנה למנכ"ל סחר ב"גלובס", פורש מתפקידו ומצטרף כשותף במשרד הפרסום ‏AVRAHAM‏, שם ייקח על עצמו את תפקיד המנכ"ל. משרד ‏AVRAHAM‏ נחשב למשרד שצמח במהירות בשנתיים האחרונות, ובין לקוחותיו הבולטים נמצאים נייצ'ר ואלי, רד בול, יגואר, הולנדיה, עולם הקולנוע ואליישר.

כץ (39) החל את דרכו ב"גלובס" לפני כ-7 שנים כסמנכ"ל מסחרי, ובשנתיים האחרונות מונה למשנה למנכ"ל וריכז את כלל הפעילות המסחרית של העיתון במהדורת הפרינט ובאתר, וכן היה אחראי על ספריית "גלובס" ועל מחלקת המינויים של העיתון.

במהלך כהונתו של כץ הציג "גלובס" שיעורי צמיחה והישגים מסחריים מרשימים בכל הפלטפורמות: עיתון הנייר, האתר, המגזינים השונים וספר המותגים השנתי. כמו כן הביא כץ לצמיחה בכמות מנויי העיתון בשנה האחרונה.

איתן מדמון ,מנכ"ל גלובס מסר: "אני מודה לדודיק על שבע השנים שכיהן בתפקידו ב'גלובס'. מצאתי בו חבר טוב, כישרון נדיר, יצירתיות מבריקה והישגים יוצאי דופן, אשר תרמו רבות להעצמתו של 'גלובס'. אני מאחל לדודיק הצלחה גדולה בדרכו החדשה". ‏

כץ אמר: "אני גאה ושמח להצטרף ליריב אברהם כשותף ובטוח שאוכל לתרום מניסיוני הניהולי להמשך הצלחת המשרד. אחרי 7 שנים נפלאות ומרתקות ב'גלובס', בהן נפלה בחלקי הזכות להוביל את מחלקות המכירה במהדורה המודפסת, באתר ובמינויים, ולהיות חלק מההנהלה שהובילה את העיתון להישגים, בחרתי לצאת לדרך חדשה. אני רוצה להודות לאיתן מדמון ולכל העובדים המדהימים שבלעדיהם לא הייתי יכול לנצח. אני מאחל ל'גלובס' להמשיך ולהוביל את העיתונות הכלכלית גם בעתיד".