צפו: דירוג YouTube - סרטוני הווידיאו הכי נצפים בישראל

הסרטון הנצפה ביותר בישראל ב-2010 הוא סרטון המונדיאל, אותו יצרה חברת האנימציה שרוטונים, שגרר אחריו קרוב ל-3 מיליון צפיות

אתר שיתוף קבצי הווידיאו YouTube מדרג היום (א') את סרטוני הווידיאו הכי נצפים בישראל ב-2010, בדומה לדירוג העולמי שפרסם האתר לא מזמן.

לדירוג המלא - לחצו כאן

הסרטון הנצפה ביותר בישראל ב-2010 הוא סרטון המונדיאל, אותו יצרה חברת האנימציה שרוטונים, שגרר אחריו קרוב ל-3 מיליון צפיות. במקום השני מדורג סרטון החתונה ההומוריסטי "עמוס וקארין", שהתפשט ברשת באופן ויראלי, ובמקום השלישי נמצא קליפ פארודיה (לא ישראלי) לשיר הפופולרי של קאשה, שהגיע ל-54 מיליון צפיות ברחבי העולם.

בקטגוריית הקליפים המוסיקליים הכי פופולריים בישראל התברג ג'סטין ביבר במקום הראשון, עם השיר הפופולרי Baby, אחריו מדורג שיר המונדיאל של שאקירה (ווקה ווקה), ובמקום השלישי התברג הזמר הישראלי אייל גולן, עם השיר "נשיקה אחת ממך".

בין מונחי החיפוש ב- YouTube ישראל שצברו תאוצה ב-2010 נמצאים גם "ארץ נהדרת" (חודש ינואר), עספור (אפריל) ואירוויזיון (מאי). אתר YouTube ישראל הושק ביולי 2008, עם התאמה מסוימת לשוק הישראלי, ולפני מספר חודשים עבר האתר "גיור מלא", וכעת הוא מוצע בממשק עברי מלא.

לדברי גוגל ישראל, למעלה מ-13 מיליון שעות של וידיאו הועלו לאתר הישראלי ב-2010, ולמעלה מ-700 מיליארד סרטונים נצפו באתר. על פי סקר TIM לחודש נובמבר, YouTube מדורג במקום ה-3, עם שיעור חשיפה שבועי של 67%.