אתר חדש מאפשר לקנות בקנייה מרוכזת מתנות לימי הולדת

אתר גיפט-מי מאפשר ל"ילד יום ההולדת" לבחור מתנות בהתאם לתקציב שהזינו המוזמנים

חגיגות יום ההולדת של הילדים מסתימות בערימת מתנות שמקבל הילד מחבריו, רובן נקנו בסכום של כ-30 שקל וחלקן הגדול אינו קולע לטעמו של הילד. אתר חדש - גיפטמי (www.giftme.co.il) - מאפשר ל"ילד יום ההולדת" לבחור מתנות בהתאם לתקציב שהזינו המוזמנים.

האתר הינו מיזם של רונן שוסהיים, שהקים אותו בעקבות מסיבת יום ההולדת שערך לבנו.

מדובר בשירות יעיל המניב מצב של WIN-WIN: מהורי הילדים המוזמנים נחסכת מלאכת רכישת מתנה, והילד החוגג מקבל פחות מתנות, אבל שוות יותר וכאלה שעונות לציפיותיו.

"ערך מוסף של המיזם יהיה שהסכום שמוציאים כיום על מתנות יקטן מכיוון שלמשל 25 שקל כפול 25 ילדים, יצטברו לסכום של 500 שקל המספיק לרכוש כמה מתנות", מסביר שוסהיים.

בין המתנות המוצעות כיום באתר: בית בובות פליימוביל (400 שקל), שולחן משחק כדורגל ב-500 שקל, רובוט ב-270 שקל, ברבי זמרת רוק ב-120 שקל ועוד.

יצוין כי רוב מהמוצרים מוצעים במחירים דומים באתרי ממכר באינטרנט, להוציא מוצרי פליימוביל שמצאנו במחירים זולים יותר. היצע המתנות יורחב בקרוב ויכלול משחקים לקונסולות השונות, משחקי קופסה ועוד.

איך זה עובד? מעצבים עמוד "גיפט מי", שבו מוזנים פרטי החגיגה ורשימת החברים אליהם תשוגר ההזמנה במייל או בפייסבוק (ניתן להדפיס את ההזמנה המעוצבת ולחלק ידנית). הורי המוזמנים נכנסים לאתר ומזינים סכום למתנה (מ-25 עד 45 שקל בכפולות של 5) ופרטי כרטיס אשראי לחיוב. 5 ימים לפני החגיגה בוחר הילד את המתנות מתוך ההיצע. ביום השמחה המתנה תגיע עם חוברת הברכות שהוזנו על-ידי החברים.

כמה זה עולה? ילד יום ההולדת משלם 35 עבור משלוח באמצעות שליח. השירות תקף בכל הארץ. בסכום הנמוך מ-50 שקל, הילד יזוכה בתווי קנייה בסכומים עגולים.