מוטורולה מוסרת את בנייניה בת"א לקובי מימון

מוטורולה משלימה המעבר לאיירפורט סיטי ■ החברה, שהשקיעה עד כה יותר מ-100 מיליון שקל בעבודות בינוי הפנים בבניין החדש, החלה בימים האחרונים לפנות את תשעת בנייניה בת"א

הגיעה הישורת האחרונה לעזיבתה של חברת מוטורולה את תל אביב והמעבר שלה לאיירפורט סיטי. החברה, שהשקיעה עד כה יותר מ-100 מיליון שקל בעבודות בינוי הפנים בבניין החדש, החלה בימים האחרונים לפנות את תשעת בנייניה בקריית קרמניצקי שבציר יגאל אלון בתל אביב.

מוטורולה פעלה בתל אביב מאז שנוסדה ב-1964 אבל לפני יותר מארבע שנים חתמה על חוזה עם חברת איירפורט סיטי, שבשליטת קובי מימון, לשכירת 40 אלף מ"ר של משרדים, בתוספת 1,600 מקומות חנייה. את בניין מוטורולה הקימה חברת איירפורט סיטי לפי תכנון של מן-שנער אדריכלים ובוני ערים.

במסגרת ההסכם עם איירפורט סיטי מ-2006, כל בנייניה של מוטורולה בת"א הועברו לבעלותה של איירפורט סיטי למעט הבניינים שמוטורולה שכרה ושלא היו בבעלותה.

בית מוטורולה החדש משתרע על פני חמש קומות, אליו יעברו יותר מ-1,000 עובדי מוטורולה עד סוף החודש. קמפוס מוטורולה החדש כולל כ-60 חדרי ישיבות, כ-30 קפיטריות ופינות קפה, כ-30 מעבדות, חדר כושר משוכלל, חדרי אוכל מרווחים וספריה.

הבניין תוכנן לפי עקרונות הבנייה הירוקה תוך חסכון באנרגיה לשמירה על הסביבה. הריהוט ועמדות העבודה קיבלו את תו התקן האמריקני ‏LEED‏ לבנייה ירוקה.

יצויין שמוטורולה תשכור את הבניין באיירפורט סיטי ל-25 שנה עם אופציית יציאה כעבור 10 שנים, תמורת דמי שכירות שנתיים של 28.4 מיליון שקל. שווי הנכס, נכון לסוף 2009, מוערך בכ-171.4 מיליון שקל.

לדברי שמעון דיק, מנכ"ל מוטורולה ישראל, "הבניין החדש הוא לא רק אחד מהגדולים בתעשיית ההיי-טק הישראלית אלא גם אחד מהמתקדמים בתחומי הטכנולוגיה, רווחה ונוחות העובדים ושימור הסביבה. כל החידושים הללו מהווים תשתית איכותית לסביבה טכנולוגית תחרותית - והם פותחים עידן חדש בחיי החברה בישראל בתום כחצי מאה של פעילות פורייה באזור תל אביב".

‏ ‏