תקציב הפרסום של איסתא עובר לענבר-מרחב-שקד

המשרד קיבל לידיו לפני מספר חודשים את תקציב האינטראקטיב של חברת התיירות ■ התקציב טופל עד כה בבאומן-בר-ריבנאי

באופן לא מפתיע, חברת התיירות איסתא מעבירה את תקציב הקריאייטיב שלה ממשרד באומן-בר-ריבנאי למשרד ענבר-מרחב-שקד - כך נודע ל"גלובס". את דריסת הרגל הראשונה שלו בתקציב השיג ענבר-מרחב-שקד לפני מספר חודשים, עת קיבל לידיו את תקציב האינטראקטיב של הקבוצה.

באומן-בר-ריבנאי טיפל בתקציב הפרסום של איסתא ב-3 השנים האחרונות. הוא זכה בו לאחר מכרז בו התמודדו גם משרדי הפרסום GPS (אז של אדלר-חומסקי) ומשרד יורו ישראל, שהחזיק עד אז בתקציב.

עזרה מיו"ר איסתא לשעבר

העברת התקציבים לענבר-מרחב-שקד אינה נחשבת להפתעה גדולה, שכן גיא קלנר, המשמש כמנכ"ל משרד זה, היה בעבר יו"ר דירקטוריון איסתא. כאמור, דריסת הרגל הראשונה היתה באמצעות העברת תקציב האינטראקטיב, שאינו חלק זניח בפעילות החברה.

איסתא היא קבוצת התיירות הגדולה בישראל. מחזור המכירות שלה עמד בשנת 2010 על כ-1.5 מיליארד שקל עם רווח נקי ב-9 החודשים של השנה של כ-28 שקל. לחברה 28 סניפים, ופעילות האינטרנט שלה ענפה מאוד. לפי נתוני גוגל ואלקסה, אתר איסתא הוא אתר התיירות המוביל בארץ.

בשנים הקודמות עמד התקציב על חצי מיליון עד מיליון דולר במחירים ריאליים. תקציב הפרסום באינטרנט עומד על כ-1.5 מיליון שקל.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988