תביעה: מטפלים בקשישה נישלו משפחה מירושה של 10 מיליון שקל

לדברי בני משפחתה של הקשישה, החתימה על הצוואה נעשתה לאחר שהמטפלים בודדו את הקשישה מכל מכריה בעזרת מסע הכפשות, הסתות והפחדות

שתי משפחות של זוג קשישים הגישו לאחרונה לבית המשפט לענייני משפחה ברמת-גן התנגדות למתן צו קיום צוואה, המנשלת אותם, לדבריהם, מירושה של כ-10 מיליון שקל.

הקשישה המנוחה חתמה על צוואה המדירה את בני משפחתה מכל ירושתה ומקנה לשני מטפלים ישראלים שטיפלו בה בערוב ימיה את כל רכושה.

לדברי בני משפחתה של הקשישה, החתימה על הצוואה נעשתה לאחר שהמטפלים בודדו את הקשישה מכל מכריה בעזרת מסע הכפשות, הסתות והפחדות, הפחידו אותה והפעילו עליה השפעה בלתי הוגנת.

לטענת התביעה, לאחר שבודדה הקשישה, היא נסחטה על-ידי המטפלים, שאיימו עליה כי יחדלו מלטפל בה ואף ינטשו אותה אם לא תפעל כרצונם.

לטענת בני המשפחה, כתוצאה מהלחץ שהופעל לכאורה על הקשישה מצד המטפלים, היא העניקה להם עוד בחייה שתי דירות יקרות-ערך וכן מאות אלפי שקלים שניתנו להם בצ'קים - שמסתכמים ביחד למיליוני שקלים. בנוסף, לטענת בני המשפחה שני המטפלים משכו שלא באישורה מאות אלפי שקלים באמצעות מכשירי כספומט.

התובעים הם אחיינהם של זוג הקשישים, והם מיוצגים בידי עו"ד בתיה אשורי. האחיינים נושלו לטענתם מהירושה, למרות שצוינו כיורשים בצוואה הדדית עליה חתמו בני-הזוג הקשישים כשעוד היו בריאים וצלולים. לטענתם, צוואה חדשה שנחשפה עם מותה של הקשישה, אשר הושגה בדרכים מפוקפקות, ביטלה את הצוואה הראשונה.