2 נציגות ישראליות בתחרות הסטארט-אפים של טק קראנץ'

Soluto מועמדת בקטגוריית הסטארט-אפ הבינלאומי הטוב ביותר ■ בקטגוריית Device הטוב ביותר מועמד הסטארט-אפ הישראלי Boxee ■ היכנסו והצביעו

שתי נציגות ישראליות בתחרות הסטארט-אפים היוקרתית Techcrunch Crunchies - Soluto ו-Boxee. שני הסטארט-אפים התברגו לשלב הסופי של התחרות, לאחר שנרשמו כ-250 אלף הצבעות של גולשים. הצבעת הגולשים נמשכת, והזוכים יוכרזו ב-19 בינואר.

Soluto, שהוקמה ב-2007 על ידי תומר דביר (מנכ"ל) וישי גרין (סמנכ"ל טכנולוגיות), מועמדת בקטגוריית הסטארט-אפ הבינלאומי הטוב ביותר, לצד Viki ו-Crivo. החברה, שמפתחת תוכנה שמסייעת למשתמשים לתקן בעיות ותקלות שצצות במחשבים האישיים שלהם ויוצרת מאגר של ידע קהילתי, זכתה בעבר במקום הראשון בתחרות TechCrunch Disrupt, שנערכה במאי 2010.

דביר אמר ל"גלובס" כי "התמיכה שאנחנו מקבלים בארץ אדירה. זו גאווה מקומית כמו כשסרט ישראלי מועמד לאוסקר, רק שבמקרה של סולוטו הגולשים בארץ יכולים להשפיע על התוצאות. אם הם ימשיכו לשתף בפייסבוק ולהצביע כמו בשלב הראשון ויותר מזה, יש לבוקסי ולנו סיכוי אמיתי לנצח".

רועי אדלר, סמנכ"ל המוצרים של סולוטו, הוסיף כי "אם הגולשים הישראלים ימשיכו להצביע ולגייס עוד ועוד מצביעים, סולוטו ובוקסי יכולות לנצח. המשמעות היא שחברות קטנות מישראל יכולות לעמוד בשורה אחת עם ענקיות מעמק הסיליקון. זו גאווה אדירה".

להצבעה עבור סולוטו לחצו כאן

בקטגוריית Device הטוב ביותר מועמד הסטארט-אפ הישראלי Boxee, שהוקם ב-2007 על ידי אבנר רונן, תום סלע, עידן כהן, גדעון קזין ורועי וולקן. המוצר של החברה - Boxee Box, מתחרה בקטגוריה זו עם האייפד והאייפון 4 של אפל וקונסולת המשחקים החדשה של מיקרוסופט - קינקט.

בוקסי מפתחת תוכנת מדיה סנטר המבוססת על קוד פתוח, אשר מאפשרת למשתמשים לשלוט בתכני המדיה שמאוחסנים במחשב האישי או במרחב האינטרנט, ולהביא אותם לטלוויזיה. תוכנה זו עומדת בבסיס הבוקסי בוקס.

להצבעה עבור Boxee לחצו כאן