קבוצת MGS תרכז את תקציב הפרסום בשמעוני-פינקלשטיין

המשרד, שטיפל עד עתה רק במגה ספורט, יטפל מעתה גם במותגים סקצ'רס, ארנה, קונברס, קאפה ובמותגי אינטר ג'ינס ■ היקף הפעילות הפרסומית יעמוד השנה על 4 מיליון שקל

החליפין שעשה משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי לפני כשנתיים, בשעה שהמיר את תקציב ספורט וורטהיים במגה ספורט, מוכיח את עצמו: ל"גלובס" נודע כי המשרד מרחיב את אחיזתו בעסקי האחים מולייב ומקבל לידיו את הטיפול בכל מותגי קבוצת MGS שבבעלותם וכן את מותגי חברת אינטר ג'ינס בה הם שותפים. היקף הפעילות הפרסומית השנה צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקל.

עם מותגי MGS נמנים בין היתר סקצ'רס, ארנה, קונברס, קאפה ועוד. מותגי אינטר ג'ינס הם REPLAY ,STEVE MADDEN, תיקי Guess, צ'רלס דויד ועוד.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בסוף 2008 עשה שמעוני-פינקלשטיין-ברקי צעד שנתפס אז כתמוה והפסיק את ההתקשרות עם ספורט ורטהיימר. שבועות ספורים לאחר מכן הוא קיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של מגה ספורט שטופל עד אז בבאומן-בר-ריבנאי.

באותה תקופה נרכשה רשת מגה ספורט, שהיתה קודם לכן בבעלות איש העסקים אליעזר פישמן, על-ידי חברת MGS של שלום מולייב תמורת 21 מיליון דולר.

משפחת מולייב שותפה גם בחברת לייף ספורט המנהלת את המותג אדידס בישראל. בתקציב זה מטפל יהושע TBWA. באומן טיפלו בעבר גם בשאר המותגים של MGS, אך ב-2007 הופסקה ההתקשרות עימם, והתקציב עבר לענבר-מרחב-שקד שהחזיק בתקציב עד לפני כשנה. מאז עבדה החברה באופן עצמאי ולא ביצעה למעשה פעילות פרסומית משמעותית.

עתה כאמור מתחזקת אחיזתו של שמעוני-פינקלשטיין-ברקי בתקציב הפרסום, והוא מקבל אליו את הטיפול בכל המותגים.

נראה כי השנה, בניגוד לשנה הקודמת, יש כוונה להעמיק את הטיפול השיווקי, באמצעות קמפיינים פרסומיים שיכללו פעילות אינטרנטית ענפה ואף עלייה לטלוויזיה.